Gå til innhold

Vi som ikke skal kjøpe Doom 3...


Anbefalte innlegg

operation flashpoint 2. (hvis den kommer da)

Spillet skulle liksom komme i år, og de har såvidt starta på spillet. Er redd for at det vil ta lang tid, eller i værste fall bli kansallert.

tviler jeg på...den eneste grunnen til at de utsatte det er jo OPFX...

 

Eneste jeg håper er at de ikke klarer å gjøre en GR2 på OPF2, DET hadde vært galt! :nei::no::dontgetit::ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Full Spectrum Warrior (2004)

Rome Total War (2004)

Operation Flashpoint 2 (akkurat nå: 2006)

S.T.A.L.K.E.R (2004)

Lord of the rings battle for middle earth (2004)

Knights of Honor (2004)

 

Siden operation flashpoint 2 ikke kommer i nærmeste fremtid blir det litt feil og nevne det, men tar det med alikevel!

 

 

"If it aint realistic, it aint worth playing!"

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

jeg syntes DOOM 3 var døds imponerende jeg, hatt det siden 1 August, og selv om det ikke mer mitt type spill syntes jeg absolutt det var utrolig bra. Ikke bare grafikken, men fysikk motoren, og ikke minst lyden, har man ordentlig anlegg kan man nyte DOOM 3 som det skal nytes! :)

 

(dette er ikke et forsøk på å lage en ny DOOM 3 thread)

Lenke til kommentar
jeg syntes DOOM 3 var døds imponerende jeg, hatt det siden 1 August, og selv om det ikke mer mitt type spill syntes jeg absolutt det var utrolig bra. Ikke bare grafikken, men fysikk motoren, og ikke minst lyden, har man ordentlig anlegg kan man nyte DOOM 3 som det skal nytes! :)

 

(dette er ikke et forsøk på å lage en ny DOOM 3 thread)

lyden og grafikken er konge... men du må nesten forklare meg hva som er så imponerende med fysikken?

Lenke til kommentar

når du ser hvordan monstrene beveger seg og klatrer oppover vegger, osv, og alt ser så naturlig ut. Ingen glitches ved at hoder stikker igjennom vegger osv, og når du feks ser et monster komme opp gjennom en trapp osv, så ser måten trappen spjæles veldig naturlig ut! Dette er riktignok å gå litt ut av temaet, men fysikk motoren er veldig godt utnyttet syntes nå jeg! Bare jeg som syntes dette?

Lenke til kommentar
og brothers in arms når det kommer

Brothers in Arms ser dritfett ut, får bare håpe det ikke er noe scripta skit ala Call of Duty.

 

Ellers så må jeg selvfølgelig legge til Flashpoint 2, men det kommer vel heller ikke før jul 2005...

 

des,OUT!

Call of Duty er ikke noe dritt!

 

etter at jeg har kjøpt ny Pc blir det Rome Totalwar på meg :yes:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
når du ser hvordan monstrene beveger seg og klatrer oppover vegger, osv, og alt ser så naturlig ut. Ingen glitches ved at hoder stikker igjennom vegger osv, og når du feks ser et monster komme opp gjennom en trapp osv, så ser måten trappen spjæles veldig naturlig ut! Dette er riktignok å gå litt ut av temaet, men fysikk motoren er veldig godt utnyttet syntes nå jeg! Bare jeg som syntes dette?

hvordan monstrene beveger seg er veldig bra... glitches er d, har sett klør gå gjennom dører flere ganger. Irriterer meg over at man ikkke kan skyte gjennom f,eks hønsenetting i spillet, og at nesten ingenting er påvirket av f.eks en rocket.

 

Når man har spilt far cry sitter jeg ikke med store tårevåte bambiøyne når jeg ser fysikken til doom3 i aksjon...

 

fysikken er helt kurant men langt fra imponerende, men så er jo ikke ID kjent for og legge realisme i første sete for spillene så jeg forventet jo heller aldri en fysikk alla den HL2 kommer med.

 

D jeg er imponert over er hvor ferdig doom3 viste seg og være, ingen bugs ellerno.

Lenke til kommentar

grunn til å kjøpe doomIII= orig cd key

 

neeei, lopper en eller annen unge for den på et LAN og bruker penga på pølse w00t!

 

 

neida, bare kødder. mgs3 må man jo bare ha med seg, hl2 må man skaffe seg.

er ikke sikker på om jeg skal handle meg doomIII enda. skal jeg spille det seriøst, skal jeg handle det, skal jeg spille det noen ganger i MP på et LAN blir det nok warez ja. sånn er det vel med alt?

 

menne, av disse to spillene er det nok HL2 som frister mest. blei litt skuffa over historien over MGS 2, var litt for invikla og ikke helt den samme kojima gløden som ved den forrige. selv om jeg satt hele dagen for å runne det (ja jeg brukte bare 1 dag, runna det på 12 timer. muttern var passe bli da)

men skal nå ha begge, men HL2 som jeg gleder meg mest til.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir ikke mye spilling på denne pcen nei. Men når jeg skal bruke pengene jeg ikke brukte på spill som f.eks doom3. så går det til hardware

 

TwiiK jeg har sett folk kjøpe spill i butikken. Ta det med ro, jeg stod langt unna. Passe på å ikke komme for nærme disse folka, ettersom de kan være farlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...