Rufati Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Vil bare vite hvor mange det er av oss som skal kjøpe Doom 3? Si gjerne hvorfor du kjøper det også! Regner med at jeg som de fleste her ikke vil ha noe problem med å skaffe piratversjonen når den kommer for oss dødelige, men Doom 3 og HL2 skal kjøpes uansett! Jeg føler selv at de små hundrelappene er ID og Valve sine! Har ventet så lenge nå, at 15 dagers venting på Doom 3 ikke er noe å klage på for en original! Støtt spillbransjen! Kjøp Doom 3!
Ravn Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg skal iallefall kjøpe Doom3. Dette fordi jeg tror på å støtte spillindustrien slik at den kan fortsette å komme med fete spill. Jeg har også et håp om at hvis færre og færre laster ned warez-versjoner kan prisene på retail-spill settes ned. Har ingen problemer med å teste ut en warez-versjon men da skal man kjøpe spillet om man liker det. Kanskje jeg tester ut spillet før det kommer i butikkene i Norge, har ikke bestemt meg enda. Men kjøpes; DET skal det!
ML Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 jeg har prøvd piratversjonen av doom3 og synes spillet var enormt bra både gameplay og grafikk! det er derfor jeg også skal kjøpe det, fordi jeg ønsker å støtte de som lager slike gode spill! og det håper jeg andre også gjør, så de som lager gode spill kan fortsette med det!
Hoax Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Godt mulig jeg kjøper det, tror jeg trenger en noe kraftigere PC så det blir nok etter oppgradering. Hvor blir det av demoen, trodde den skulle komme i disse dager?
TCi Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har kjøpt det ja. Bestillte det i fra CDON. Kommer vel i postkassen om ikke så altfor lenge
Ceaucescu Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Det er bestillt for lengst. Hvorfor? - Fordi jeg har lyst på det.
Co[]V[]bster Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Skal jo selvfølgelig kjøpe Doom3, har nesten lyst til å kjøpe 2, en til å ramme inn, å en til å spille
Dʋgɢtung Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Får se hvordan det blir med studielånet. Hvis jeg ikke sliter veldig med økonomien skal både HL2 og Doom III kjøpes. HL2 prioriteres før Doom III
Thor_F Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har forhåndsbestilt det på dvdon.com. Hvorfor jeg vil kjøpe det? Fordi jeg liker FPS generelt, fordi det origiale Doom fortsatt står fram som en klassiker med sitt fantastiske gameplay og dystre stemning, fordi spillet ser svinaktig lovende ut og fordi jeg syns det er kult å ha gode originalspill i hylla mi.
Gunfreak Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 jeg kommer nok til å kjøpe det men ikke med det første, jeg kommer til å kjøpe det når det har begynnt å komme kule mods til det
Zlash Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Seff skal det kjøpes, og nei jeg kommer ikke til å ødelegge spillegleden med å laste det ned. Følelsen med å ha boksen i hånden er underbart
JimRamse Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har forhåndsbestilt det på dvdon.com. Så bra spill, da vil jeg selvfølgelig sponse de som lager det
C4STOR Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kjøper det fordi det er Doom. Gikk fra Amiga til PC engang i tida kun for å kunne spille Doom, så jeg må ha det, bare må ha det
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 (endret) Begge skal kjøpes (HL2, doom3) Endret 2. august 2004 av haddis
hellfury Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kjøper det når det kommer i butikkene, men tror ikke jeg gidder å vente så lenge med å spille det ;-)
huf Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kjøper det fordi det er doom. Det er doomkvalitet. Rett og slett verdt å ha i hylla.
Hoax Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Bra mange skal kjøpe spill (Det burde vært en poll her ) Hadde pirat versjon av warcraft 3, men lettet samvittigheten da Elkjøp solgte det for 60,- hehe... What? Jeg endte jo opp med å kjøpe det! Har helt sluttet å laste ned spill og oppfordrer andre til å spare litt lommepenger å kjøpe orginalt, ikke fordi ID software kommer til å gå konk eller selge seg men fordi det er det riktige å gjøre.
NoLimit_^ Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg har lastet det ned, men jeg skal kjøpe det for å støtte id og pga multiplayer
tor_erik Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg skal kjøpe DOOM III, rett og slett fordi jeg støtter spillindustrien. Og da spesielt gode utviklere. Id fortjener bedre enn at en svett datanerd laster ned spillet deres som warez. Rett og slett.
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Eg skal ikke kjøpe doom3 pga altfor dårlig maskin. Tester spillet og hvis den går noe bra så skal den kjøpes. Godt mulig eg kjøper etter oppgradering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå