Gå til innhold

Ser dere på Mess-tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og.

 

"melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg"

 

:w00t:

:scared: i et slikt ilfelle så hadde ikke jeg blitt overbeigeistret ei heller serlig smigret da jeg mest sansynlig hadde sprunget avgårde....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det noen som har giddi og har kjøpt nick der?

Nicket meg og en kompis brukte ble trukket ut til å få et kort signert av Tore, Knutta og Adam.

 

Vi gjorde det kun for å vinne en film til meg. :whistle:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og.

 

"melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg"

 

:w00t:

:w00t:

 

De to homsene er geniale da!:) Akuratt de to er morsomt å se på. Alltid kjappe frekke kommentarer og sånn:)

Lenke til kommentar
ey, jeg har sendt inn mld til MESS-TV, fikk den faktisk lest opp på skjermen og.

 

"melding fra anonym: Jeg har likedan skjorte som han til venstre. Tror jeg får draget på damene eller gutta på byen?" , Han bare:"Vel, jeg hadde tatt deg"

 

:w00t:

:w00t:

 

De to homsene er geniale da!:) Akuratt de to er morsomt å se på. Alltid kjappe frekke kommentarer og sånn:)

Hehe jepp. Ser bare på når dem er der jeg :)

Lenke til kommentar

Har dere fått med dere det innslaget der de to homsene lurte et pressekorps til å tro at Britney skulle spise på Grand Hotel (correct me if I'm wrong) i Oslo?

 

Først ringte de et knippe av de største avisene og varslet dem om den store hendelsen som skulle finne sted ved dette hotellet. Den ene av de to homsene fant fram erfaringene han hadde som drag-queen og kledde seg ut som Britney, og ankom hotellet i limousin. Som en og annen ulv i fåreklær entret han hotellet mens godtroende fans og fotografer sto utenfor, uvitende om at denne utgaven av Britney hadde utovertiss.

 

Nå husker jeg dessverre ikke hvorfan dette ble avslørt, da jeg så innslaget i halvsøvne. Etter det jeg har hørt har de sendt innslaget mange ganger, så jeg håper jeg får sett det en gang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...