Gå til innhold

Ser dere på Mess-tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Såg skjelden på Mess-Tv før fordi eg hadde samme oppfatning som mange andre i denne tråden allerede ha delt.Og det er at Mess-Tv er det ein på godt norsk ville kalle søppel-tv.

 

Men,etter at eg har blitt småbarnspappa og legger med i 03.00 tida og står opp igjenn i 06.00 tida for å gi dattera min mat,ny bleie og omtanke før ho sovner igjenn.Så er klokka blitt så mykje at eg ikkje går å legger meg før eg skal på jobb.Begynner på jobb nesten kvar dag klokka 09.00.Når dattera min har sovnet slår eg av og til på tven for å sjå om det vises noen tv-program som eg kan sjå på fram til at det er på tide å gå på jobb.Mess-Tv blir da av og til "tidsfordriv" for meg. Liker litt å sjå på når det er de to homofile moroklumpene som er "verter". De får meg i godt humør. Herlig tospann,som LarsP uttalte tidligare i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var en som hadde brukt 5200 kr på en vote :p

Kan jeg spørre om hva den voten gikk ut på?

Var vel Line V og akerselven eller Line V og håret, var det ikke?

Lenke til kommentar
Har sett det noen ganger. Makan til makkverk :thumbdown:

Second that. :p

Tenk nå på alle de stakkerene i de tusen hjem som ikke har noen da?

mess folka er jo sikkert de beste vennene de har! Ikke no galt å bruke litt penger på venner vettu :roll:

 

mess har vel samme funksjon som kirken i norge har....for de som trenger noe å støtte seg til.... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Lurer på hvor mye den tjener for og jobbe på mess. Har hørt rykter om at de for høyere lønn mere dem klarer og tjene igjennom natten

Nope, de får ikke provisjonslønn.

 

I dag fikk jeg forresten filmen jeg vant på Mess med en hilsen fra dem :)

 

Søskenbarnet mitt er stinn av gryn, vi kjedet oss en natt, og appåtil var det film-quiz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...