Gå til innhold

R.I.P Sov godt!


_tHokA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Langbein=Sånne "fluer" som ser ut som anorektiske øyenstikkere. Altså veldig lang og tynn kropp, og kjempelange hårtynne bein. Flakser ofte oppe i taket når man skal legge seg så man ligger i lurer på når det store dyret skal komme ned og lande på deg. Vi kaller dem for høyhest i nord-norge.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe. Jeg har heldigvis unngått noen insekter i PCen hittil da, takket være filter forran innsugningen..

 

[Litt Offtopic]

Men noen av det kvalmeste jeg har opplevd det var når jeg var ute og kjørte moped en gang.. turte avgårde og slappet av da.. KLÆSJ ..noe traff vinduet i hjelmen min.. jeg veit ikke (og vil heller ikke vite) hva for dyr det var.. men det var vertfall en diiger ekkel klatt med gulbrungrønn gusje midt i synet på meg. :sick: Jeg er i vertfall jævlig glad jeg hadde sånn hjelm og ikke sånn "scooter hjelm" da jah..

[/Litt Offtopic]

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Det som er ille er når det ligger en veps i hjelmen din FØr du tar den på deg! Skjedde med meg en gang, merka ikke at den var der før jeg var på sletta og lå i 100 på NSR'n. Tru jeg stoppa fort og fikk kasta av meg hjelmen eller.. Heldigvis stakk den meg ikke da.. Men en annen venn av meg kjørte furia med visiret oppe, fikk en mygg i øyet i fart! Udigg

Lenke til kommentar
Det som er ille er når det ligger en veps i hjelmen din FØr du tar den på deg! Skjedde med meg en gang, merka ikke at den var der før jeg var på sletta og lå i 100 på NSR'n. Tru jeg stoppa fort og fikk kasta av meg hjelmen eller.. Heldigvis stakk den meg ikke da.. Men en annen venn av meg kjørte furia med visiret oppe, fikk en mygg i øyet i fart! Udigg

Er det strengt tatt lov å kjøre i 100 på norske veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...