Gå til innhold

den ultimate cs-stol ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg...

hvor gammel er du??

virker som du ikke forstod hva jeg var ute etter. det finnes neppe noen egen cs-stol, men jeg var ute etter en stol som fuker bra når en spiller cs... sitter i en kurvstol for øyeblikket, det må da finnes noe bedre??

Så gammel at jeg vet at det ikke finnes noe som heter CS stol og gammel nok til å kunne basic grammatikk.

 

Gå på Ikea eller hva nå enn din lokale møbelbutikk heter og prøvesitt en haug stoler. Eventuelt spør etter en CS stol. :whistle:

nei.. og ellers..

Lenke til kommentar
Jeg bruker denne! Det er min "cs-stol". Klarer ikke ta HS uten den. Får liksom ikke den "aimen"...

 

Edit: Wooopsi!

akkurat denne tankegangen jag ville ha frem :yes::thumbup: bra stol eller krakk...

Så det er sånn du mener ja..

 

Ja hvordan i svarte skal vi vite hvilken stol du får best aim i? Kan du gi oss mål av deg selv?

Lenke til kommentar
Dette er den ultimate cs stolen.

Får bra med headshots på den! fytti grisen skulle hatt mye for å sette meg på et sånt monster :mad:

 

Kunne like å plassere de fleste cs-fjortisser i en slik stol ( *flame protection* hakker ikke på cs spillere generelt, men fjortissene som spiller det)

 

gå for den stolen! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...