Gå til innhold

den ultimate cs-stol ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg...

hvor gammel er du??

virker som du ikke forstod hva jeg var ute etter. det finnes neppe noen egen cs-stol, men jeg var ute etter en stol som funker bra når en spiller cs... sitter i en kurvstol for øyeblikket, det må da finnes noe bedre??

Endret av krest
Lenke til kommentar

god cs stol er som en god pc stol generelt ivl jeg tro.

 

Du bør sitte i en avslappende lenestol med srmlener som går bort til tastaturet. Du bør og ha musa slik at du kan hvile hele armen på armlene.

 

 

ofte må du modifisere bordet og stolen for å få alt riktig. Husk at du må ha knea under bordet, siden bordet må være langt fram for å komme til tastaturet.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Kan du ikkje berre spørre etter ein god PC-stol?

ikke alle stoler er like bra til nettopp cs.. jeg ba om den ULTIMATE cs-stol..

Hva er en cs-stol ?? Hva gjør stolen bra til å spille cs med ??

 

 

Btw, vet noen om en bra PacMan-stol? Jeg blir aldri bedre så da tenkte jeg at en ny stol ville være løsninga!

 

Edit: Google sier at dette er den ultimate stolen!

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg...

hvor gammel er du??

virker som du ikke forstod hva jeg var ute etter. det finnes neppe noen egen cs-stol, men jeg var ute etter en stol som fuker bra når en spiller cs... sitter i en kurvstol for øyeblikket, det må da finnes noe bedre??

Så gammel at jeg vet at det ikke finnes noe som heter CS stol og gammel nok til å kunne basic grammatikk.

 

Gå på Ikea eller hva nå enn din lokale møbelbutikk heter og prøvesitt en haug stoler. Eventuelt spør etter en CS stol. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...