Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Skjer med at du bytter deler ofte Kurio? :p Er vel ikke lenge siden du hadde i5 3570K og 2x HD 7950, og så 2x GTX 780. Nå har du i7 2600K og 2x GTX 580, litt nedgradering?

 

SHIFTIN DEM HARDWARZ. Har litt forskjellige builds atm, 780 solgt pga nye AMD rett rundt hjørnet.

 

Hadde tenkt til å prøve meg på et sånt pent build vell og merke. Bruker 470 SLI og 2600K i dette. Er vell ikke det at jeg bytter deler ofte, skifter vell mer signaturen. Har 1x 480 med vannblokk, 2x 580 med vannblokk, og 2x 470 med vannblokk ATM. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skjønner jeg. :) Men det må da bli veldig dyrt å kjøpe og selge ting hele tiden?

 

Jeg kjøper som regel veldig billig, derfor ofte eldre HW....

 

Jeg har ikke aning om hvor mye man taper på det, mener da en hobby. :) Må være lov til å tape litt. Det man taper mest på er vell all vannkjølings-shiet man trenger hele tiden.

Lenke til kommentar

hmm, min begynner på sitt andre år nå..så har jeg en unnskyldning til å bytte ut snart da? ;P

Hehe, det er nok ingen hast, men når man først kjøper så ville jeg noke prioritert annerledes. ;) Så tror nok ikke det er noen nød å bytte, da 2 år ikke er noen alder å snakke om. :p

Min døde vel og merke etter 3-4 år, og den jeg har nå (Swiftech MCP655) er i hvert fall knallgod og godt kjent i bransjen (selv om den går under mange navn).

Lenke til kommentar

Hehe, det er nok ingen hast, men når man først kjøper så ville jeg noke prioritert annerledes. ;) Så tror nok ikke det er noen nød å bytte, da 2 år ikke er noen alder å snakke om. :p

Min døde vel og merke etter 3-4 år, og den jeg har nå (Swiftech MCP655) er i hvert fall knallgod og godt kjent i bransjen (selv om den går under mange navn).

Det er vel heller Laing D5, som går under mange navn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...