Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Supert! Syntes bare ikke at hvit sleeve og hvite ringer passet noe særlig inn i en gul/svart maskin. Om du hadde lakert ringene og evt. bare hatt svart sleeve så hadde det sikkert sett bedre ut? Noe slikt, imo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal jeg si meg enig i. Det er litt for mye forskjellige farger i setupet mitt sånn det er nå, hvite sleevs ble kjøpt inn før jeg gikk til innkjøp av MPower hovedkoret så får se om jeg kjøper inn svarte etterhvert også få lakkert ringene til viftene gule noe som helt sikkert hadde blitt veldig stilig. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

 

Ikke så mye forskjellige farger i min build ser du men 24pin og 8 pin må nok sleeves, kanskje. :p

Ringene må sprayes og bli mørkere fordi dem skiller seg merkbart ut.

 

Men ellers synes jeg du har en fin build. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

SÅ ille var det vel ikke. Selv om den "rustne/korroderte-kobber-looken" kanskje ikke helt passet inn. :p

 

Eheim kan vel sikkert være OK, selv om jeg anser de for å ha forholdsvis dårlig kvalitet (visse andre pumper har jo nær kvalitet i industri/medisinsk bruk klassen), ikke noe topp mottrykkegenskaper eller spesielt bra flow for penga. Men at de satser seg inn på funksjonalitet kan nok stemme. :)

 

Ikke hvorfor jeg helt skjønner hvorfor vil seg så vondt at de kjøper en kobber-radiator. I forhold til en rimeligere, finere og lettere aluminium-sak, som i teorien burde yte helt likt.

 

Det blir som å bytte ut gasspedalen fordi du synes 40 HK Fiestaen går sakte. (det kan altså hende det i ekstreme situasjoner gi en marginal forbedring, men når flaskehalsen er motoren så spiller det ingen rolle)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SÅ ille var det vel ikke. Selv om den "rustne/korroderte-kobber-looken" kanskje ikke helt passet inn. :p

 

Eheim kan vel sikkert være OK, selv om jeg anser de for å ha forholdsvis dårlig kvalitet (visse andre pumper har jo nær kvalitet i industri/medisinsk bruk klassen), ikke noe topp mottrykkegenskaper eller spesielt bra flow for penga. Men at de satser seg inn på funksjonalitet kan nok stemme. :)

 

Ikke hvorfor jeg helt skjønner hvorfor vil seg så vondt at de kjøper en kobber-radiator. I forhold til en rimeligere, finere og lettere aluminium-sak, som i teorien burde yte helt likt.

 

Det blir som å bytte ut gasspedalen fordi du synes 40 HK Fiestaen går sakte. (det kan altså hende det i ekstreme situasjoner gi en marginal forbedring, men når flaskehalsen er motoren så spiller det ingen rolle)

Er vell etter smak å behag det, svart/rød, svart/blå er noe som alle har så påtide me noe nytt :) plan er at alt skal bli svart/"korrodert" kopper etterhvert.

 

Dårlig kvalitet?

 

Lenke til kommentar

Er vell etter smak å behag det, svart/rød, svart/blå er noe som alle har så påtide me noe nytt :) plan er at alt skal bli svart/"korrodert" kopper etterhvert.

 

Dårlig kvalitet?

 

Såklart, smak og behag. :)

 

Kvaliteten på både plastikken og konstruksjonen innvendig er noe tvilsom, og det er vel ikke de som er kjent for å ha høyest levetid (som er den mest kritiske komponenten i en maskin). En Eheim/aqutacomputer pumpe har gått adundas her i gården, og det blir nok aldri en slik igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Laing DDC eller D5. Greit og ha en standard, DDC ved behov for trykk, D5 ved flyt. D5'en er jo så stille også så en kan evt. ha dual om en ønsker både trykk, flyt og redundans (men dyrt blir det jo).

 

...eller noen av variantene da. Disse pumpene må være en av de produktene jeg veit om som har flest utlisensierte kopier (samt en million ulike topper).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Såklart, smak og behag. :)

 

Kvaliteten på både plastikken og konstruksjonen innvendig er noe tvilsom, og det er vel ikke de som er kjent for å ha høyest levetid (som er den mest kritiske komponenten i en maskin). En Eheim/aqutacomputer pumpe har gått adundas her i gården, og det blir nok aldri en slik igjen.

hmm, min begynner på sitt andre år nå..så har jeg en unnskyldning til å bytte ut snart da? ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...