Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med det kabinettet og de løsningene det har så kunne du fått skult kablene enda litt mer! Gjør det så blir det helt perfekt :)

 

Hva er det med folks ekstreme fetish hvor det ikke er lov å vise en eneste cenitmeter med kabel? Det er tross alt innsiden av en datamaskin vi snakker om. Hva er neste, vi skal ikke se viftene? Kjøleribbene? Kretskortet?

Lenke til kommentar

Med det kabinettet og de løsningene det har så kunne du fått skult kablene enda litt mer! Gjør det så blir det helt perfekt :)

 

Hei, takk for tilbakemelding. Det var en enorm jobb og skjule så mye som jeg har klart nå. Baksiden er helt stappfull, og det er vannskelig og lukke døra. Hehe.

 

Jeg er egentlig veldig fornøyd med å kunne se det lille som er der nå, men takk for inspill på det.

Lenke til kommentar

Jeg har ca 1 km kabel i kabinettet.

Det er et kabinett hvor det kan ryddes bedre.

 

Jeg bare dritlei denne tråden hvor den en eneste tilbakemeldingen folk har å komme med er at kablene må bli bedre ryddet. Folk poster nesten ikke bilder av kabinettene sine heller, bare close-ups av innmaten. Om folk har noen få kabler som er litt for lange så er det uansett noe de klarer og se selv. Det er mye slit å modde et kabinett, og når man poster bilde av resultatet så hadde det vært greit om andre moddere hadde noe positivt å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg ikke har modded eller hatt vann i før er at hardwaren byttes ut etter få mnd.

Vil jeg ha vannblokk på gpuen så kommer det ny gpu før vannblokka kommer.

 

Men nå er jeg relativt fornøyd med 3930K, amd ligger så langt bak at det ikke er konkurranse og bytte ut 690 med 3 eller 4 titan så kan det vel settes vann på i 900D.

 

Takk for delesvar.

Lenke til kommentar

Kan det ikke være glass?

Om du ikke må herde det kan firma kutte det til i rett mm for hundrelapper.

 

Jeg kjøpte en custom 4mm plate 600x710 og ville ha herding + spenningsfri så den ikke smeller i 1000 knas om det skaller av en bit som tok uker å lage , hentet den og tenkte 5000kr så ble det 290,-

Endret av War
Lenke til kommentar

Nja, jeg gikk finmekanikerlære , mekaniske fag osv og en glassplate kutter de på 10 sek.

Plexi er plast hvor kuttflatene blir grå og må poleres ned for å bli blanke.

 

Helt flat plate er lettest i glass.

Kanskje jeg skal ta ut sidevinduet og ta det med til en glassmester og be de kopiere det.

Det burde ikke koste mer en hundrelapper om vinduet kan være rett kuttet og buen bare er i kabinettet.

Selv bue koster lite.

 

Det blir mye blankere og ripefritt.

Lenke til kommentar

Absolutt, men det kommer jo helt ann på om du bare skal ha en vanlig flate eller om du skal lage noe fancy ut av det. ;)

 

Kjøpte meg like så godt en herdet glassplate på IKEA for 50,-kr eller noe slikt. 40x50cm som passer fint for mange.

 

Edit: Spørte også glassmesteren i by'n om hvor mye han skulle ha for noe matt plexi, og måtte ut med 800kr pr kvm. Så omtrent samme pris som War opplyste om ja.

 

For meg så betyr ripefritt vledig mye, da alt jeg har hatt i plexi blir ripete etter et par år uansett behandling.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...