Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukeren ;) Er ikke Corsair Viftene større? :hmm: Mener den som faktisk er 120MM ikke den som er 140, men passer inn i 120 ;)

Alt er jo bedre enn "Kabom" da så :p

Men jeg må ha 120mm vifter som passer i 120mm hull, planen var å bruke viftene på radiatoren på bildet under. Kan hende jeg kjøper "monstah" 240 rad med lav FPI. Tenkte jeg skulle bruke Bitspower viftegrill til 360'en og 240'en.

DuKnZvk.jpg

Lenke til kommentar

Alt er jo bedre enn "Kabom" da så :p

Men jeg må ha 120mm vifter som passer i 120mm hull, planen var å bruke viftene på radiatoren på bildet under. Kan hende jeg kjøper "monstah" 240 rad med lav FPI. Tenkte jeg skulle bruke Bitspower viftegrill til 360'en og 240'en.

Den jeg har "liggende" er den ytterste:

4.jpg

Lenke til kommentar

Hehe, hm. Fikk på følelsen at det fort blir en dårlig deal.. Med tanke på at Nocuta kjøleren har en ganske mye høyere verdi i tillegg til at jeg regner med at din 212 er brukt?

Jeg skal tenke på det! :hmm:

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Er den grå? Eller er det beige og brun farge fortsatt?

Samme farge, men byttet den ut med noen SP'er som fortsatt er i bruk ;)

 

Hehe, hm. Fikk på følelsen at det fort blir en dårlig deal.. Med tanke på at Nocuta kjøleren har en ganske mye høyere verdi i tillegg til at jeg regner med at din 212 er brukt?

Jeg skal tenke på det! :hmm:

Og RAM brikkene der er :blink::sick:
Lenke til kommentar

Jeg er klar over av dette ikke er en ren vannkjølingstråd, men mange her inne har likevel vannkjøling, så jeg spør her:

 

Jeg har en Thermochilla PA 120.3 radiator som jeg nå skal bruke. For et par år siden var det den beste trippelradden man fikk for stillegående vifter, og jeg skal bruke den (og mye annet resirkulert) i loopen jeg bygger nå. Problemet er at denne er noen relativt uvanlige G 3/8" gjenging, og ikke G1/4" som er vanlig, og som er på resten av komponentene mine. Jeg har fittings som passer, de eneste de selger på sidewindercomputers, men disse er sannsynligvis 12mm og ikke 1/2", som gjør at jeg tidligere har slitt med en liten lekkasje her. Dette er nå uakseptabelt da radiatoren skal inn i kabinettet og monteres øverst. Kan dette løses greit ved å kjøpe 7/16" ID slange? Den skal fint kunne tvinges på resten av Bitspower 1/2" ID koblingene mine, og den vil klemme litt trangere på 12mm-koblingene til radiatoren, og dermed forsegle litt ekstra.

 

tl;dr: Har noen erfaring med bruk av litt for små slanger for å få ekstra tette og sikre koblinger?

Lenke til kommentar

Og RAM brikkene der er :blink::sick:

 

Haha, det er jeg fullstendig klar over! Skal bare bygge opp en maskin i et gammelt Antec Nine Hundred jeg har stående og da trenger jeg brikker også en prosessor. Har et splitter nytt AM3 hovedkort liggende jeg skal bruke til dette. Hva jeg skal bruke maskina til vet jeg ikke enda, men finner vel på no den dagen den står ferdig :huh:

 

Er den brukt så vet ikke jeg hva Posten roter med :p

 

Åja, så den er ikke brukt den heller? Da skal jeg tenkte enda mer på det :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

:cry:

 

Jeg har forresten en helt ny Nocuta NH-D14 liggende, emballasjen er ikke pakket opp en gang. Kontakt meg gjerne hvis noen skulle være interesserte!

 

Det kan være jeg slår til på den der. Føler at brodern kunne fått bruk for en slik. Han har en gammel AMD stock-kjøler som samler en haug med støv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...