Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en ny H80 uten vifter.

Så har jeg en pose med masse deler, har jo hatt 20 slike H(alt mulig)

Lurer på om jeg klarer å finne nok deler til å gjøre den komplett så jeg kan gi den bort.

 

Er vel bakplata og festeringen og skruene som er greia.

du kan jo bare donere den til meg så kan jeg finne de riktige delene :roll:

Lenke til kommentar

du kan jo bare donere den til meg så kan jeg finne de riktige delene :roll:

 

PM meg adressa di så skal jeg poste den imorgen.

Bruksanvisninga er H50, men kjøleren er H80.

Makan til latskap hos produsent.

 

Skal sende alle delene jeg finner , så kan du se hva du får ut av det.

Lenke til kommentar

En kompis sendte mail til dem en gang og spurte om de hadde planer om å ta inn et hardware produkt (var en type cpu kjøler), og fikk dette som svar: "LOL...det kommer aldri til å skje".

Jeg synes det var litt komisk, men likevel veldig spesielt. Er ikke akkurat det svaret man foreventer å få.

 

Det her har jeg diskutert litt i det siste.

Komplett har i det siste blitt for store til å ta spørsmål fra den enkelte forbruker seriøst.

Jeg skjønner det er styr å ta inn fra ny produsent, må forhandle frem RMA-avtaler og service osv, men fra produsenter de tar inn fra før synes jeg det er trist at de ikke en gang gidder å høre på kundene.

 

Jeg har spurt ca 20 ganger og en gang etter å ha mast 3 ganger skulle de pga de var forbanna , høre med innkjøpssjefen.

 

De har rett og slett blitt for store nå, konkurrentene ordnet varene jeg ville ha på dagen da det var null problem å bestille en ting til fra en leverandør de allerede bestiller ifra.

Lenke til kommentar

Er på veg til posten nå med 30 kg jeg donerer bort.

En kjøper på finn fikk en liten skrape i kabinettdøra si så må jeg sende en ny dør og få den gamle i retur.

700kr i frakt pga ett lite hakk bak på døra som ikke synes (y)

 

Den døra er en kvadratmeter stor, pirkete når man kjøper en brukt pc som veier 35kg og må sendes halve landet.

post-64596-0-43195200-1365240618_thumb.png

Lenke til kommentar

De 3 siste SR2ene har blitt solgt til våre nye landsmenn.

 

De skal prute ned 50% så kjøper de den bare pga det er billig VS nypris, alltid ute etter å gjøre en god deal selv om de ikke har peil på hva de kjøper.

Så sender de 400 mail og ringer hele dagen lang og spør hvorfor det er 2 prosessorer og om det er 2 dataer da. Så sender de bilder av støv i en vifte og sier at 60Gb SSDen er liten......ja det sto i finn at det var en server med 60Gb SSD.....

Så sier de ubuntu??? ikke windows? Windowslisens til så mye ram koster vel 3000kr ellernoe og hadde stått i anonsen. Så skal de klokke i bios og ringer meg, så skal jeg telefonhjelpe de.

SR2-bios er gigantisk da det er et klokkekort, det er 3 bioser på den og den har støtte for nitrogeninnstillinger og et mareritt å forklare.

 

På toppen av det hele kjøper de varen uten å ha pengene så den må stå nedpakket i stua i 3 uker før jeg sender den, så henter de varen og har den hjemme mens de forsøker å finne en måte å ikke betale på. Sender bilde av støv og riper. Så skal de sette opp pcen og legge inn forskellige os og sjekke om de er fornøyd etter en uke før de trykker på finns-fått-vare-link.

 

En gang er bare uflaks, men alle 3 SR2ene??? Samme historien på alle salgene.

Dog første gang jeg må bytte kabinettdør pga et hakk posten lagde.

 

Det var jo ikke dyrt heller, 8000kr inkl frakt for dette (nytt 40k)

Kabinett LianLi PC-V2120 sort

Hovedkort Evga SR2

PSU Corsair 1200W ax

Cpu 2 x Xeon 5660 6core //24 cores HT

Ram 12GB

SSD 64GB

Gpu GF 8400GS Heatsink + GTX 610

Kjølere Noctua NH-D14 X 2

Ny uåpnet dvdbrenner.

Cat6-kabel

Ny lianli-HHDbrønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lol! Har du solgt til de samme som jeg eller? En god grunn for å bare selge til kjente og bekjente. Men litt vanskelig med heftig hardware som de færreste trenger :/

 

 

Siste pris: " evig billig"

Noen som har hørt det uttrykket fra østlandet? :p

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De 3 siste SR2ene har blitt solgt til våre nye landsmenn.

 

De skal prute ned 50% så kjøper de den bare pga det er billig VS nypris, alltid ute etter å gjøre en god deal selv om de ikke har peil på hva de kjøper.

Så sender de 400 mail og ringer hele dagen lang og spør hvorfor det er 2 prosessorer og om det er 2 dataer da. Så sender de bilder av støv i en vifte og sier at 60Gb SSDen er liten......ja det sto i finn at det var en server med 60Gb SSD.....

Så sier de ubuntu??? ikke windows? Windowslisens til så mye ram koster vel 3000kr ellernoe og hadde stått i anonsen. Så skal de klokke i bios og ringer meg, så skal jeg telefonhjelpe de.

SR2-bios er gigantisk da det er et klokkekort, det er 3 bioser på den og den har støtte for nitrogeninnstillinger og et mareritt å forklare.

 

På toppen av det hele kjøper de varen uten å ha pengene så den må stå nedpakket i stua i 3 uker før jeg sender den, så henter de varen og har den hjemme mens de forsøker å finne en måte å ikke betale på. Sender bilde av støv og riper. Så skal de sette opp pcen og legge inn forskellige os og sjekke om de er fornøyd etter en uke før de trykker på finns-fått-vare-link.

 

En gang er bare uflaks, men alle 3 SR2ene??? Samme historien på alle salgene.

Dog første gang jeg må bytte kabinettdør pga et hakk posten lagde.

 

Det var jo ikke dyrt heller, 8000kr inkl frakt for dette (nytt 40k)

Kabinett LianLi PC-V2120 sort

Hovedkort Evga SR2

PSU Corsair 1200W ax

Cpu 2 x Xeon 5660 6core //24 cores HT

Ram 12GB

SSD 64GB

Gpu GF 8400GS Heatsink + GTX 610

Kjølere Noctua NH-D14 X 2

Ny uåpnet dvdbrenner.

Cat6-kabel

Ny lianli-HHDbrønn.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør sånn... Klaget dem på at skjermkortet var svakt også eller?

Lenke til kommentar

Ja ville ha med metallskinna som følger med kabinettet for å feste pci-kort i.

Den kasta jeg på dynga dag 1. Fungerer da fint i sli uten.

 

Det er ikke måte på hva som er feil, det er 4x usb3 i kabinettet og bare plass til 2 på hovedkortet (1kontakt)

Det var krise, men kabinettet følger da ikke hovedkortet, det er da ikke et krav at alle portene som tilfeldigvis er på kabinettet passer alle hk i verden.

 

Fra nå av selges hardware kontakt , hent selv.

Ingen kontakt etter kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...