Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå snakker jeg utifra det estetiske, jeg hadde byttet kjøler, valgt en farge til kabler og holdt meg til den, strømpet alt i den fargen, kanskje lakke sort innvendig( for hwen til og stå litt ut ). Prøvd og finne en løsning for vifta i bunn, kanskje kutte hull til den og skru den på underifra så man ikke ser den.

Det er masse du kan gjøre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøler til det hk'et sliter jeg å finne, det er s939 mener jeg å huske.

Har planer om å lakkere sort innvendig (matt vell og merke), crome eller hvite sleevs.

Vifta i bunn har jeg ikke tenkt så mye på, finns det VELDIG tynne vifter som er i størrelse 120*120?

Må også finne noen kule nok hjul til å sette hele kabinettet på.

Skrevet (endret)

"Gamle-pcen":

180920091628.jpg

180920091629.jpg

Wee, fikk nye deler i går! Kabinett (Cooler Master ATCS 840) , cpu-kjøler, strømforsyning og skjermkort:

180920091631.jpg

190920091632.jpg

190920091633.jpg

190920091634.jpg

190920091639.jpg

Endret av Sjulimann
Skrevet

Kabinettet mitt. Det er ikke så fancy, men har god plass, enkel montering og er ganske luftig. Hadde et som var litt mer eyecandy før, men luftingen på den var horribelt dårlig.

Skrevet (endret)

Er ikke mye å se på insiden desverre. Planlegger å oppgradere prosessoren samt hovedkortet asap. Men kan jo forsåvidt legge til et bilde *drar frem kameraet igjen*

edit: Lagt til bilde. Og nei - det er ikke like støvete som på bildet, og nei - jeg bryr meg lite om kabelplassering. Har oppgradert så mange deler etter jeg fikk kabinettet at det fort ble litt kabeltull :wee:

Endret av Mr.Graves
Skrevet
Det svir i hele kroppen når jeg ser inne i sånne kabinetter! :S

Veit D:

Arggg, nå får stefaren min komme hjem snart daaa... Trenger speilrefleksen før det blir mørkt..

Skrevet

Hiver meg med på Åpningsfesten jeg også :D

Hardware:

HK: ASUS P5E Deluxe

CPU: Intel E6850 3GHz 1333MHz FSB

Skjermkort: ASUS EN9800GTX+ 512mb DDR3

RAM: Corsair 4GB DDR2

PSU: Mist 1000W

Harddisk: Samsung 500gb 7200 rpm

Gammelkassa:

DSC04362.jpg

DSC04487.jpg

DSC04485.jpg

DSC04707.jpg

Nykassa: (er ikke helt ferdig)

Link til arbeidsloggen

DSC04879.jpg

DSC04850.jpg

Mitt neste prosjekt:

untitled5.jpg

untitled1.jpg

2.jpg

Skrevet

Da har jeg prøvd å endret litt på kablingen igjen , uten at det ble den helt store forskjellen , har en coolermaster V8 CPU og en Noctura CPU kjøler på vei , og hvilken av de som kommer i denne maskinen har jeg ikke helt bestemt meg for enda. V8eren passer strengt tatt best til det resten av themen til kabinettet , men har mer troa på ytelsen til Noctura kjøleren , Ellers får jeg og snart enda et XFX Ati 4890 XxX i posten :)

post-97753-1253368849_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...