Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Nå snakker jeg utifra det estetiske, jeg hadde byttet kjøler, valgt en farge til kabler og holdt meg til den, strømpet alt i den fargen, kanskje lakke sort innvendig( for hwen til og stå litt ut ). Prøvd og finne en løsning for vifta i bunn, kanskje kutte hull til den og skru den på underifra så man ikke ser den.

Det er masse du kan gjøre;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøler til det hk'et sliter jeg å finne, det er s939 mener jeg å huske.

Har planer om å lakkere sort innvendig (matt vell og merke), crome eller hvite sleevs.

Vifta i bunn har jeg ikke tenkt så mye på, finns det VELDIG tynne vifter som er i størrelse 120*120?

Må også finne noen kule nok hjul til å sette hele kabinettet på.

Lenke til kommentar

Er ikke mye å se på insiden desverre. Planlegger å oppgradere prosessoren samt hovedkortet asap. Men kan jo forsåvidt legge til et bilde *drar frem kameraet igjen*

 

edit: Lagt til bilde. Og nei - det er ikke like støvete som på bildet, og nei - jeg bryr meg lite om kabelplassering. Har oppgradert så mange deler etter jeg fikk kabinettet at det fort ble litt kabeltull :wee:

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar

Da har jeg prøvd å endret litt på kablingen igjen , uten at det ble den helt store forskjellen , har en coolermaster V8 CPU og en Noctura CPU kjøler på vei , og hvilken av de som kommer i denne maskinen har jeg ikke helt bestemt meg for enda. V8eren passer strengt tatt best til det resten av themen til kabinettet , men har mer troa på ytelsen til Noctura kjøleren , Ellers får jeg og snart enda et XFX Ati 4890 XxX i posten :)

 

post-97753-1253368849_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...