Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne


Anbefalte innlegg

syntes cs er ganske dårlig.. havner langt nede på lista hos meg, det samme gjør spider-man 2, doom 3, +et par andre som jeg ikke kommer på i farten.

:thumbdown: CS suger. Det er så ensformig og gammalt. Spill som Battlefield Vetnam skal man ha :thumbup:. Det skal være variert og bra, ikke som CS

liker ikke cs selv, men det er ikke et spill det er en mod til Hl, så det går egentlig ikke under denne kategorien...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syntes cs er ganske dårlig.. havner langt nede på lista hos meg, det samme gjør spider-man 2, doom 3, +et par andre som jeg ikke kommer på i farten.

:thumbdown: CS suger. Det er så ensformig og gammalt. Spill som Battlefield Vetnam skal man ha :thumbup:. Det skal være variert og bra, ikke som CS

liker ikke cs selv, men det er ikke et spill det er en mod til Hl, så det går egentlig ikke under denne kategorien...

omg du suge.....battlefield e sånn spel så du blir lei av itte 2 min+ at d ikkje kreve mer enn ein grei nok pc for å eia i d

Lenke til kommentar
Det desidert værste spillet noen sinne må være Lord of the rings til SNES. (Ja, jeg vet at det ikke er et pc spill, men last ned en emulator så blir det nesten det...) Husker det fikk 5% i SNES bladet jeg kjøpte før :)

det er sinnsykt bra spill..

du må jo faen ha lest i ett jalla blad da

Lenke til kommentar

Har spilt noen virkelig dårlige spill som jeg rett og slett har fortrengt fra minnet for å unngå skader i mitt voksne liv ;)

 

Men husker noen som jeg beholder i minnet som en ren advarsel for meg selv:

-Resturant Tycoon eller noe i den duren. Katastrofe!

-VIRUS. Det spillet gledet meg fra jeg hentet det i butikken og til jeg kom hjem.......søppel!

-Erotic Island. Jeg skjønner hvorfor noen er lettere forvirret angående dems egen seksualitet i dag....! :p

 

+++

 

Men stort sett så er jeg fornøyd. Når jeg tenker gjennom alle spillene jeg har spilt disse årene så har jeg hatt det utrolig morsomt. Synes spillutviklerene generelt er dyktige og god fantasi. Når jeg ser på nye spill som kommer så vet jeg at jeg har mange morsome stunder foran meg :D

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
strategi spill som heroes III osv.

Tragiske greier.

Heroes Of Might And Magic spillene er jo superbrae spill det! Har tilbragt mange timer foran pc'en med de spillene! :yes:

 

Av dårlige spill må jeg si at Counter Strike: Contition Zero var en stor skuffelse.

Lenke til kommentar
Nei. Chaser var et konge spill.

hæ?! :ermm:

 

EDIT:

Max Payne 2 var utrolig kjedlig..

 

Så er det ikke "Kjedeligste PC-spillet noen sinne" denne posten heter da!

 

BTW: Max Payne 2 er LAAAANGT ifra dårlig!

Om du synes det var kjedelig, skal ikke jeg legge meg borti, men du kan ikke mene at det er DÅRLIG?!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...