Radial Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 er at man er så sårbar etter spawn. De kunne ha implementert 3-4 sekunders udødelighet ved spawn, slik som i f.eks. Rtcw og Enemy Territory. For min del er denne spawn-problematikken hovedårsaken til at jeg ikke greier å nyte spillet fullt ut. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 er at man er så sårbar etter spawn. De kunne ha implementert 3-4 sekunders udødelighet ved spawn, slik som i f.eks. Rtcw og Enemy Territory. For min del er denne spawn-problematikken hovedårsaken til at jeg ikke greier å nyte spillet fullt ut. Noen synspunkter? Det er ganske sant det, ja! Hvis det hadde vært slik, hadde man sluppet all den spawn-campinga! *håper på ny patch med 5sec after spawn invincibility!* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 um...iogmed at hele spillet går ut på å ta over spawn points ved å campe dem i X antall sekunder før man får det selv....tja.... spawn camping = fact of life...deal with it... (med mindre han som camper ikke gjør ett aktivt forsøk på å claime CP'et da... da er han bare dust) Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det hadde ikke funka da! La oss si at du spawner, nå skal du endelig ta over en base og sørge for seier. Men hva skjer, jo det kommer en tulling opp. Men han er udødelig så du har ikke noe du skulle ha sagt, og må bare flagge ut... Nei, det er bra nok sånn som det er.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det hadde ikke funka da! La oss si at du spawner, nå skal du endelig ta over en base og sørge for seier. Men hva skjer, jo det kommer en tulling opp. Men han er udødelig så du har ikke noe du skulle ha sagt, og må bare flagge ut... Nei, det er bra nok sånn som det er.. så sant, så sant Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 um...iogmed at hele spillet går ut på å ta over spawn points ved å campe dem i X antall sekunder før man får det selv....tja.... spawn camping = fact of life...deal with it... (med mindre han som camper ikke gjør ett aktivt forsøk på å claime CP'et da... da er han bare dust) heli camping tærer hardt på hastings hvis man er US... Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Ingen belønning for å drepe noen rett etter eller i spawn, hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Ja jeg skjønner innvendingene dere kommer med. Det er noe av det samme i ET og RTCW når du går for å ta flaggene til motstanderen, du kan risikere at de spawner rett i fjeset ditt og da sliter du. Men jeg syns det funker bedre sånn. Smak og behag. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 That's right ! BF er bra som det er Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hadde jo vært en mulighet for incapturable spawn-points Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 syns heller at hvis noen holdt på og ta flagget ditt vill man spawne litt utfor spawn, så man slipper teite situasjoner som når 3 stk spawner foran en AK-47... Bare en ting, når dere spiller på f.eks hastings på Bf.no... Og en mi8 camper Us main, så ta for all del ikke og spring som hodeløse høns rundt uten og prøve og skyte tingen ned! hvis flere tar m-60 og noen hopper i PBR har karn i mi8 ikke sjans... Er drit lei av at jeg er den eneste som prøver og skyte den ned, resten sitter bare og venter på huey så de kan hoppe inn og bli sprengt i småbiter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 jepp. det er så forbanna få der ute som forstår at heli'ene er utrolig sårbare mot m60/RPd/AK47 i disse dager... ett par folk med dem så er heli toast... det som irriterer meg er at M16 ikke tar skade på heli i det heletatt... jeg ser iallefall ingen hvite "treff spots" når jeg skyter på heli med M16... noen som veit noe? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 To magasin på Huey (som ikke er på repairpoint) så er'n toast. Får ikke opp "treff spots", som du kaller det, men skaden blir registrert likevell (Huey'en gikk hvertfall i lufta når magasin nr.2 var tømt) Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Det gøyeste er å ligge med m21/m40 langt oppi skauen og plaffe ned på main spawnen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 mossberg 500 er jo klart kulest men skulle vært noe ekstra i tillegg til hagla, f.eks ekstra granater/l.a.w ellerno... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 To magasin på Huey (som ikke er på repairpoint) så er'n toast.Får ikke opp "treff spots", som du kaller det, men skaden blir registrert likevell (Huey'en gikk hvertfall i lufta når magasin nr.2 var tømt) yup, jeg manna meg opp og testa i single player i dag forøvrig fint at 70 kuler fra M60/RPD dreper en huey ^_^ (Du kan ikke tro hvor ofte jeg stod å skjøt på hueys som stod i spawn for så å hoppe inni og se null skade på dem. Jeg var litt sånn "WTF??!!"...haha) Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 mossberg 500 er jo klart kulest men skulle vært noe ekstra i tillegg til hagla, f.eks ekstra granater/l.a.w ellerno... Klar for å fjerne m79 fra m60en og at dei gjør m60en bedre. Så får mossberg m79en Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mossberg + M79 og M14 (med select fire funksjon) og LAW som heavy assault og M60 der Mossberg er idag (som RPD er for Vietnam) Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mossberg + M79og M14 (med select fire funksjon) og LAW som heavy assault og M60 der Mossberg er idag (som RPD er for Vietnam) Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Spawn rape er en plagsom greie, men d med udødelighet i noen sec. hadde vert teit i alle spawn utenom i main spawn....d er der de ultra plagsome raper'ne dukker opp i fly, oppe i fjellet som sniper, i tank, you name it + at de har ingen ting der å gjøre siden de kan ikke ta flagget uansett! så jeg synes at noe kunne ha blitt forbedret akkurat der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå