Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Rosens Navn (2 Disc Special Edition)

Napola - Elite für den Führer

De Ubestikkelige - Special Edition

Lord of War (2 disc)

The Italian Job (2003)

From Hell (1 Disc)

National Security

Lock, Stock & Two Smoking Barrels

Matchstick Men - Førsteklasses Svindlere

Strange Days

 

tilsammen 700 på cdon.com

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg Miike's The Bird People in China, $14.98, og Myazaki's Mononoke-hime, $16.64.

Hadde egentlig ventet og måtte betale en hundreogførti kroner ekstra på den orderen her, da kursen endret seg kraftig i amerikanerens favør rett etter at jeg bestillte, men av ukjente grunner ble jeg ikke MVA-pliktig, så takk for det.

7775868[/snapback]

 

The Bird People in China er fantastisk. Glimrende kjøp der.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar
Idag fikk jeg Miike's The Bird People in China, $14.98, og Myazaki's Mononoke-hime, $16.64.

Hadde egentlig ventet og måtte betale en hundreogførti kroner ekstra på den orderen her, da kursen endret seg kraftig i amerikanerens favør rett etter at jeg bestillte, men av ukjente grunner ble jeg ikke MVA-pliktig, så takk for det.

7775868[/snapback]

 

The Bird People in China er fantastisk. Glimrende kjøp der.

7776261[/snapback]

Ja har god tro på den filmen. Blir spennede å se hvordan filmen er, da jeg ikke får filmens handlingsreferat til å stemme med det jeg tidligere har sett fra Takashi Miike: Audition, Dead or Alive og Ichi the Killer.

Gleder meg også veldig til Mononoke-hime.

Lenke til kommentar
Har kjøpt Ghibli-filmer^^

 

Whisper of the Heart

Only Yesterday (Cover)

Laputa: Castle in the Sky

 

Alle ble kjøpt på Outland i Stavanger, to til 179 og en som var litt dyrere ettersom den var importert fra USA.

7776636[/snapback]

Whisper er FANTASTISK :love:

Laputa er KJEMPEBRA

 

Only Yesterday er .... er ... eh .... er forsåvidt en bra film, men det er ikke den type film du forventer å se som tegnefilm.

Lenke til kommentar
Har kjøpt Ghibli-filmer^^

 

Whisper of the Heart

Only Yesterday (Cover)

Laputa: Castle in the Sky

 

Alle ble kjøpt på Outland i Stavanger, to til 179 og en som var litt dyrere ettersom den var importert fra USA.

7776636[/snapback]

Whisper er FANTASTISK :love:

Laputa er KJEMPEBRA

 

Only Yesterday er .... er ... eh .... er forsåvidt en bra film, men det er ikke den type film du forventer å se som tegnefilm.

7776831[/snapback]

 

Ja, Whisper of the Heart var nydelig^^

Laputa var bra også, men følte ikke den hadde den samme "dypheten" som de andre Ghibli-filmene jeg har sett.. selv om det ikke akkurat er rett ord, føler andre er kosligere^^

Only Yesterday er det kanskje ikke så mange som liker, og som du sier ikke vanlig i anime-format.. men likte filmen godt, jeg, spesielt slutten.. nydelig sang^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...