Isabel Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 hei.. forleden dag var jeg innom lefdal på strømmen storsenter. der så j noen bærbare pcer som j gransket ganske raskt.. jeg la merke til en spesiell pc den var helt svart og blank, og den overgikk alle pcer! dvs--> den var super lekker men jeg glemte selvfølgelig å få med meg navnet på pcen det eneste jeg husker jeg leste var at pcen hadde dette: 1024mb og....!?! det var vel alt! jo, den hadde stor harddisk og at den kostet rundt 20000kr men det var nok alt, dessverre... er det noen som forstår hvem bærbar pc jeg snakker om? for jeg har mistet hukommelsen min for øyeblikket vennlig hilsen skrulla p.s. jeg vet fortsatt ikke hvilken type pc de bruker på skolen min.. så var det sagt!
srbz Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 jeg aner ikke, men her er et konstruktivt tips: dersom du ikke bor så langt unna strømmen storsenter, og det ikke regner, så kan du ta på deg skoa og gå/sykle/kjøre bort dit, og sjekke navnet. når du kommer hjem, kan du søke og se om du finner specs hvis du ikke finner specs i butikken da...
atticus Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 No clue. Kanskje jeg skal ta turen innom Lefdal på Strømmen imorgen, eller høre med fettern min som jobber der.
Isabel Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 hehe! nei, j bor ikke så langt ifra strømmen.. (en halv time ) mn jeg er bare 16 år, og jeg kan ikke kjøre bil.. så jeg orker ikke å dra dit bare pga den pcen. da venter jeg heller til mamma skal til strømmen en dag men hvis du kan høre med fettern din, så hadde det vært snilt han vet sikkert hvem pc det er. det er bare å si at det er den dyreste og mest lekreste i butikken! ihvertfall ifølge meg.. heidå!
Andre1980 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 hehe! nei, j bor ikke så langt ifra strømmen.. (en halv time ) mn jeg er bare 16 år, og jeg kan ikke kjøre bil.. så jeg orker ikke å dra dit bare pga den pcen. da venter jeg heller til mamma skal til strømmen en dag men hvis du kan høre med fettern din, så hadde det vært snilt han vet sikkert hvem pc det er. det er bare å si at det er den dyreste og mest lekreste i butikken! ihvertfall ifølge meg.. heidå! det er ikke den der Toshiba maskinen da? de har en widescreen modell som de selger... du kan jo kikke på www.lefdal.no eller www.toshiba.no
Stor Oddnoga Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Ren gjetning, men denne kanskje? http://www.toshiba-dm.com/cgi-bin/frameset...omponentID=5177
schwin Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Den maskinen er sjukt tung og stor, å kalle det en bærebar er nesten en overdrivelsen. Selvfølgelig er den litt smuud fordi den har god lyd, og helt alrighte speccs, men den er ikke noe å hoppe i taket over synes nå jeg personlig... Gå for en mindre og lettere modell som faktisk kan bæres rundt...
ThePatriot Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Er nok Qosmio G20 eller Qosmio F20, det er disse som selges på Lefdal og Elkjøp for tiden av Toshiba med widescreen.. Tipper det er G20'en du har sett siden prisen var rundt 20k.. Selges for 19k på Lefdal..
the_fire Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Er nok Qosmio G20 eller Qosmio F20, det er disse som selges på Lefdal og Elkjøp for tiden av Toshiba med widescreen.. Tipper det er G20'en du har sett siden prisen var rundt 20k.. Selges for 19k på Lefdal.. 6084943[/snapback] :!: TP: Har en tendens til å bumpe veldig gamle tråder...
Anbefalte innlegg