Gå til innhold

nVidia viser seg best i HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke folk klager, men diskusjoner hører hjemme her!

Klart 5fps har absolutt ingen verdens ting å si. Menneskeøyet vil uansett ikke klare å se forskjellen på dette.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart 5fps har absolutt ingen verdens ting å si. Menneskeøyet vil uansett ikke klare å se forskjellen på dette.. :D

Enig i det. Diskusjoner hører hjemme. Men jeg håper virkelig det snart kommer noen offisielle HL2 benchmark's. Hvis, ja jeg sier igjen hvis Nvidia sitt kort da er raskere, så kan jeg ikke vente på å høre hva slag bullshit som blir funnet opp for å si at ATi er raskest.

Skrevet

Enig i det. Diskusjoner hører hjemme. Men jeg håper virkelig det snart kommer noen offisielle HL2 benchmark's. Hvis, ja jeg sier igjen hvis Nvidia sitt kort da er raskere, så kan jeg ikke vente på å høre hva slag bullshit som blir funnet opp for å si at ATi er raskest.

sånn vil det alltid være ;)

Nvidia og Ati må slå seg sammen og begynne å mobbe Xbox grafikken istedenfor! :!: Den er ikke mye å skryte av den..

Skrevet
hehe, jaja. det er no ikke så gale.

Men er glad for at jeg har Ati 9800Pro i pcen

og ikke et xbox skjermkort :hmm:

Husk at Xbox bare skal lage grafikk for TV-oppløsning da - som er langt lavere enn det man bruker på PC.

Og at en komplett Xbox koster halvparten av det et 9800pro-kort kostet når det var nytt...

Skrevet
Det er fanboys av både ATi å Nvidia på forumet vet jeg (jeg er nøytral), men de eneste du hører skrike om at det ene eller det andre er bedre uansett hva alle tester i verden sier er ATi folk. Hva kommer det av?

Du er ikke nøytral selv om du har hatt et 9800 PRO X800PRO og nå 6800GT vettu. Min oppfatning av deg er at du liker og kalle andre ATI fanboys men egentlig så har du blitt en Nvidiot etter ditt "praktfulle" GT kort og din tro om at nvidia vil kjøre HL2 bedre enn ATI, so cut the bullshit cowboy :!:

Skrevet
Det er fanboys av både ATi å Nvidia på forumet vet jeg (jeg er nøytral), men de eneste du hører skrike om at det ene eller det andre er bedre uansett hva alle tester i verden sier er ATi folk. Hva kommer det av?

Du er ikke nøytral selv om du har hatt et 9800 PRO X800PRO og nå 6800GT vettu. Min oppfatning av deg er at du liker og kalle andre ATI fanboys men egentlig så har du blitt en Nvidiot etter ditt "praktfulle" GT kort og din tro om at nvidia vil kjøre HL2 bedre enn ATI, so cut the bullshit cowboy :!:

Du er jo helt på trynet. Hvordan kan du kalle meg en Nvidia fanboy, når 90% av alle skjermkort jeg har hatt er ATi. Har testet det meste, å alltid vært fornøyd med ATi. Det er jeg enda også faktisk, men jeg synes Nvidia har gjort en bedre jobb denne gangen. Over til "fanboy" du er jo faen så hjernevasket at det er skummelt. Skal faen meg le ræva av meg hvis det viser seg at Nvidia er raskere i HL2. Hva gjør du da om jeg tør spørre ??? Fornekter det??? Makan til idiot som deg skal det letes lenge etter

PS. Å til din informasjon så er GT kortet mitt solgt

Skrevet (endret)

Du er jo helt på trynet. Hvordan kan du kalle meg en Nvidia fanboy, når 90% av alle skjermkort jeg har hatt er ATi. Har testet det meste, å alltid vært fornøyd med ATi. Det er jeg enda også faktisk, men jeg synes Nvidia har gjort en bedre jobb denne gangen. Over til "fanboy" du er jo faen så hjernevasket at det er skummelt. Skal faen meg le ræva av meg hvis det viser seg at Nvidia er raskere i HL2. Hva gjør du da om jeg tør spørre ??? Fornekter det??? Makan til idiot som deg skal det letes lenge etter

PS. Å til din informasjon så er GT kortet mitt solgt

10 % som er nVIDIA? du har hatt 10 skjermkort gjennom tidene? det er mye da (spørs hvor lenge du har drevet med data) men kansje du ikke mente det du skrev bokstavlig (tall'lig) og du kan seff hatt voddo (noe jeg trur du har) og da stemmer ikke prosent tallene helt :)

Endret av MeSa
Skrevet (endret)

Var ikke nøyaktige tall nei :) Brukte det bare for å vise at jeg har hatt mer ATi kort enn Nvidia i det siste. Synes som sagt ATi lager sinnsykt bra kort. Har ikke noe negativt å si om de, man når en tulling beskylder meg for å være N"vidiot" så er det klart jeg gå i forsvarstilling. Ihvertfall når det er den fra den største ATi Fanboy'en på forumet. Men uansett gidder ikke krangle med noen. Men hvis det skulle vise seg at Nvidia er raskere på HL2, så kan du nok regne med å lese ett latterfult innlegg fra meg til Merlin. For for han er det jo helt umulig at Nvidia er bedre enn ATi på noe :!:

PS. Etter å ha gått igjennom lista mi, har jeg funnet ut at jeg har faktisk hatt ca like mange ATi, å Nvidia kort. ;)

Endret av JimRamse
Skrevet

Begynner vel å bli litt off-topic dette her, men jeg har hatt 4 kort fra nvidia og 1 fra ati. Fornøyd med alle, men kanskje aller mest med ati-kortet. Nå er jeg tilbake med nvidia igjen, og er svært fornøyd. Begge lager rett og slett fantastiske produkter.

Skrevet (endret)
hehe, jaja. det er no ikke så gale.

Men er glad for at jeg har Ati 9800Pro i pcen

og ikke et xbox skjermkort  :hmm:

Husk at Xbox bare skal lage grafikk for TV-oppløsning da - som er langt lavere enn det man bruker på PC.

Og at en komplett Xbox koster halvparten av det et 9800pro-kort kostet når det var nytt...

og X-box kosta ikke like mye når den var ny?

og hvordan fungerer X-box på HDTV oppløsninger?

testen ser tvilsom ut i det minste.. (ettersom ATI har "avtale" med valve...)

og jeg vil gjerne se ett FX5900 som kjører HL2 med "alt på" i 100FPS... (hvor store FPS drops skal man tillate? aldri under 60?)

HL @ 1024x768 med High GFX settings, 4x AA og 8xAF...i 100 fps...med FX5900... HARR HARR HARR :!: :lol::laugh:

Endret av MrLee
Skrevet
testen ser tvilsom ut i det minste.. (ettersom ATI har "avtale" med valve...)

Asso. Hva med f.eks Tombraider AoD? Spill som var kjøpt av nVidia. Men anyways var ATI mye bedre! Det er tull at spillprodusenter lar spill kjøre bedre på en produsents kort. Det er kortprodusentene som kjøper spill de får god fps i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...