crapgame Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 har allergi mot så mye at legen min sa "du er kjørt" lista er for lang, men det gjør det ille er at jeg har den kraftigste allergien mot de tingene det er mest av f.eks pollen (bjørk, gress, burot osv.) frukt osv osv
Thorsen Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Har nå ikke mer en gresspollenalargi jeg da, men det er mer enn nok
Goophy Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 har allergi mot så mye at legen min sa "du er kjørt" Det må da a vært koselig å høre...
lperik Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Allergisk mot: Gress Burot Bjørk Katt Hund Hest osv osv.. Ikke vært særlig plaget av pollenallergien iår, kanskje en sammengheng med at det har vært en shitty sommer.
Mato Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 alergist mot standart tingen som : - Pollen - timithei gress - melk? - noe som legen kalte for Generel luft forurensning ???????? sommeren her herlig foran datan
Putekos Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg er allergisk for noe saa kjedelig og vanlig som pollen, bjoerk og gress. Gud saa plagsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå