Gå til innhold

gode mp spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På LAN er det spesielt gøy å spille coop-spill som Serious Sam 1&2, VietCong, Rainbow Six Raven Shield, Joint Ops osv osv...

Splinter Cell 2: PT er også JÆVLI fett å spille, men det er nesten ikke gøy på nett, bare på LAN! Da ruler det! Masse team chat osv...Det har samme chat funksjon som cs, altså at du holder inn en knapp mens du snakker, bare at team chatten på PT har jo da MYE bedre kvalitet enn den på cs da...

Lenke til kommentar
Call of Duty er jo alltids morsomt, SP, MP, LAN og Internet. :)

Vil ikke si meg enig der.... For at CoD skal bli et godt multiplayerspill så må man være utrolig mange på et LAN f. eks.... Grunnen til det er at det ikke er noe stas når 6-7stk løper rundt på store maps.... men over internett så er det et utmerket spill. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Call of Duty er jo alltids morsomt, SP, MP, LAN og Internet. :)

Vil ikke si meg enig der.... For at CoD skal bli et godt multiplayerspill så må man være utrolig mange på et LAN f. eks.... Grunnen til det er at det ikke er noe stas når 6-7stk løper rundt på store maps.... men over internett så er det et utmerket spill. ;)

Sier meg uenig igjen, CoD er perfekt hvis man er fire stykker.

 

Spill Behind enemy lines, tre mot en det er dritt artig. For de som ikke vet hva denne modusen går ut på:

 

to lag, good guys bad guys.

 

de slemme kan se hvor du er på radaren, pluss at de er i flertall. Når de dreper en Allied soldier så bytter de lag helt til han blir drept igjen. De på det snille laget er i undertall og kan ikke se hvor fienden er på radaren, men til gjengjeld kan de drepe så mange de vil uten å bytte lag.

Lenke til kommentar
CS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lol.......trengte ikke vente lenge?

 

Dere burde teste Swat3, det er veldig tøft hvis dere samarbeider litt ordentlig

cs er jo genialt, men skal innrømme at mange andre spill er geniale og linke de oxo.. Men ingen ting har holdt seg slik som cs har.. jeg kan spille time etter time... Aldri lei.. Får se å få prøvd source.. men det faller sikkert ik i smak.. Hl2 derimot, tror jeg gjør det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...