Gå til innhold

Hvilke spill Gleder du deg mest til i år?(konsoll)


HuzZzla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ti lde som venter på GTA san andreas, det kommer ikke til pc før om 1 år ca da :no: Kommer på ps2 foreløpig! Vet ikke om detta var gammelt nytt, men jeg fikk vite det idag!

sånn har det jo vært hele tiden.

Det er også mulig at det aldri blir sluppet til PC pga sviktende marked..

(mye pirat kopiering og drit.)

 

Jeg gleder meg til San Andreas og Silent Hill 4-

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid 3

Fordi det er spekket med nye gameplay muligheter, en jungel, en vannvittig sterkt plott, det er et Metal Gear spill, jeg vil gjerne finne ut mer om Big Boss og det er signert Hideo Kojima.

 

GTA:SA

Fordi jeg alltid har elsket GTA spillene og deres frihet. Spesielt digget jeg det da det kom til 3d. Jeg gikk "amokk" da Vice City kom og gleder meg til å se hva Rockstar nok en gang har klart.

Lenke til kommentar

GTA:SA kommer først til PS2, så til PC og xbox? Jeg gleder meg i alle fall til det spillet, selv om jeg ikke har ps2.. Vice city var utrolig bra. Jeg gleder meg også veldig til Timesplitters 3.

 

Gleder meg til begge disse spillene på grunn av kvaliteten på forgjengerne.

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid 3

Fordi det er spekket med nye gameplay muligheter, en jungel, en vannvittig sterkt plott, det er et Metal Gear spill, jeg vil gjerne finne ut mer om Big Boss og det er signert Hideo Kojima.

 

GTA:SA

Fordi jeg alltid har elsket GTA spillene og deres frihet. Spesielt digget jeg det da det kom til 3d. Jeg gikk "amokk" da Vice City kom og gleder meg til å se hva Rockstar nok en gang har klart.

Må si meg enig i dette.

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid 3

Fordi det er spekket med nye gameplay muligheter, en jungel, en vannvittig sterkt plott, det er et Metal Gear spill, jeg vil gjerne finne ut mer om Big Boss og det er signert Hideo Kojima.

 

GTA:SA

Fordi jeg alltid har elsket GTA spillene og deres frihet. Spesielt digget jeg det da det kom til 3d. Jeg gikk "amokk" da Vice City kom og gleder meg til å se hva Rockstar nok en gang har klart.

Må si meg enig i dette.

:love: Ja, det er så riktig så riktig! :love:

Lenke til kommentar
Nå gleder jeg meg til det nye Zelda!

Skal si meg VELDIG enig i det. Har sett vidoen. Knall tøft.

 

Digger Zelda serien totalt. Har kjøpt gamecube, med Zelda Collectors edition. Holder på å runde Majoras Mask :love: og etterpå skal jeg runde Ocarina of Time på nytt :dribble:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Kort og godt hvilke og hvorfor(kort i alle fall):

 

-World of Warcraft, vel, whats there to say? Må bare bli nok en knallsuksess fra Blizzard :D Urovekkende at ingen har nevnt det ennå...

 

-Jade Empire(Bioware :love: ) Ser ut til å bli ett herlig action/rpg inspirert spill som utspiller seg i ett episk-østeninspirert plot!

 

-Vampire Masqerade: Bloodlines, vampyrer, mørk stemning, med artige character muligheter og bra stemmer(faktisk)...

 

-Doom3 og HL2(som alle andre) Fordi det er digg med gla' vold :D

 

OSV!!! masse å glede seg til Metal gear solid3,Silent Hill 4, GTA:SA, blir en digg spillehøst, spørs om det blir tid til studier og trening da :p

Lenke til kommentar
Kort og godt hvilke og hvorfor(kort i alle fall):

 

-World of Warcraft, vel, whats there to say? Må bare bli nok en knallsuksess fra Blizzard :D Urovekkende at ingen har nevnt det ennå...

 

-Jade Empire(Bioware :love: ) Ser ut til å bli ett herlig action/rpg inspirert spill som utspiller seg i ett episk-østeninspirert plot!

 

-Vampire Masqerade: Bloodlines, vampyrer, mørk stemning, med artige character muligheter og bra stemmer(faktisk)...

 

-Doom3 og HL2(som alle andre) Fordi det er digg med gla' vold :D

 

OSV!!! masse å glede seg til Metal gear solid3,Silent Hill 4, GTA:SA, blir en digg spillehøst, spørs om det blir tid til studier og trening da :p

Kansje fordi topicet heter Hvilke spill Gleder du deg mest til i åt?(konsoll) og at den ligger i spill og tilbehør-konsoll kategorien. Men siden alle andre har nevnt Pc-spill så vet jeg ikke helt.

 

men jeg gleder meg sykt til world of warcraft. Kommer til å bli et kongespill. Kan ikke huske at blizzard har sviktet meg noen gang. Fint lite spillutvikler firma som gir ut spillene selv, så vi slipper sånne halvferdige spill som EA-games gir ut.

Lenke til kommentar
Nå gleder jeg meg til det nye Zelda!

Skal si meg VELDIG enig i det. Har sett vidoen. Knall tøft.

 

Digger Zelda serien totalt. Har kjøpt gamecube, med Zelda Collectors edition. Holder på å runde Majoras Mask :love: og etterpå skal jeg runde Ocarina of Time på nytt :dribble:

Glemte selvfølgelig å nevne Zelda. Skal kjøpe meg Gamecube når det kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...