Gå til innhold

Hvilke spill Gleder du deg mest til i år?(konsoll)


HuzZzla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enten så har trådstarter feilposta, eller så har han ikkje fått med seg at stalker ikkje kjem på konsoll (ivertfall ikkje i år)

Tenkte på PC jeg da :thumbup: spiller ikke på consoler

det ser ikkje sånn ut. du posta denne trossalt i konsoll delen av forumet.

:wallbash: da var det feil, pokker. men jeg mente pc :w00t:

Lenke til kommentar
Dette blir jo mer som en spam tråd, fortell hvorfor dere gleder dere til det spesielle spillet! Er jo det som er interessant.

Sant :ermm:

 

Jeg gledre meg til STALKER fordi jeg digger action-rpg spill. Eneste jeg har prøvd i den sjangern er Gothic 1 og 2, og jeg elsker dem, så jeg har forhåpninger til stalker

Lenke til kommentar
Hvis det er konsoll (PS2), er det:

- GTA: San Andreas

- Tekken 5

 

Og til PC:

- HL2

- CS:S

- Doom III

Grand Theft Auto: San Andreas, gleder jeg meg til fordi jeg har spillt alle GTA spillene.

Og jeg liker tredje persons spill der man har litt "frihet"...

 

Tekken 5: Gleder jeg meg til fordi jeg igjen har spillt alle spillene, og fått med meg hele "historien".

Og tekken-serien er geniale slåss spill.

 

---

 

Half-Life 2: Er mest fordi jeg har spillt enern. Og spillet har en genial historie.

Men når Half-Life kom ut, var jo det, det beste spillet på markedet. Best "grafikk".

Og det kommer sikkert HL2 og Doom III til og bli nå også.

 

Counter-Strike: Source: Er så klart fordi jeg elsker cs, som veldig mange andre.

Jeg spiller cs daglig. Og det skulle bare mangle at de ikke skulle lage et nytt cs med den nye motoren...

 

Doom III: Er fordi jeg har spillt 2'ern. Og syntes det var et bra spill, da. Men også fordi jeg liker skumle filmer.

Og dette blir jo på en måte en skummel film, bare at du styrer.. nesten alt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...