floffan Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Fant en ny triller av Doom3. Kan klar si at det vil kreve en del av skjermkortet :!: Filmen Ambefaler å se den.
lavizh Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Fant en ny triller av Doom3. Kan klar si at det vil kreve en del av skjermkortet :!: Filmen Ambefaler å se den. Den var pent!
Prebo Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Fant en ny triller av Doom3. Kan klar si at det vil kreve en del av skjermkortet Hehe.. Gler meg stort!! Må vel finne husets mørkeste rom og grave frem mitt Philips SBC HP840 headsett!!! Får sikkert mareritt
Robin B Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 (endret) Tenker på "Get in the game"=Ati, og "The way its ment to be played"=Nvidia. Tipper etter alle rykter så må nok NV nøye seg med å kjøre Fp32 i HL2, mens Ati bruker Fp24. Mens i spill som støtter NV fullt ut kan de bruke Fp16, og Fp32 for å sprite opp fps`en uten at det går ut over bilde kvaliteten, tenker da på Doom. En annen ting som ikke taler så bra for Ati. http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33772813 If these assertions are correct ATI has a real task on their hands in trying to get hierarchal z to work better with D3...if it's possible and also doesn't affect other games adversely. ATI tries to make fixes that aid all games but holding onto that principle is something of a catch 22 with how things are with D3. This situation seems to beg for a one game or rather engine fix. I guess with respect to fixing a problem with an engine incompatibility ATI could still say they are trying to fix more games over just one...but that'd of course just be an acceptable cover. A high polygon count scene that was more representative of real game graphics under heavy load gave a surprising result. I was expecting ATI to clobber Nvidia here due to the much lower triangle count and MUCH lower state change functional overhead from the single pass interaction rendering, but they came out slower. ATI has identified an issue that is likely causing the unexpected performance, but it may not be something that can be worked around on current hardware. Endret 1. august 2004 av Robin B
Templar Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 I følge D3D Rightmark er nesten ingen yttelses forskjel mellom fp16 og 32 på 6800 linjen. En del tester er faktisk raskere i fp32 en i fp16. Men FX linjen der i mot tjener stort på mixed precision. Men jeg har ikke sett ett test i spill som kontrollerer resultatet fra D3D Rightmark. Før dere ATi fanboys går opp i flammer da kommer sikkert R500 til å ha mixed precision akkurat som NV har nå, i følge en artikkel på beyond3d. Simon
Robin B Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Før dere ATi fanboys går opp i flammer da kommer sikkert R500 til å ha mixed precision akkurat som NV har nå, i følge en artikkel på beyond3d. Simon Hmm synes nå da at det er lite fanboys på forumet, tror faktisk de fleste her gleder seg over at ytelsen er så lik for det meste.
[-GoMp-] Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Robin B: Veldig interessant link Får vel høre protester på det snart..hehe by the way: Tysk-google-engelsk er slitsomt!
magneto Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Jeg har alt bestilt Gainward 6800 Ultra/2600 GS. Kommer vel på tirsdag. Får FX53 riggen i morra så jeg er litt spent. Synes ikke 3 Cd'er var så mye da.
White_Tiger Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Doom3 ser skikkelig stilig ut, mitt 9800pro får slite litt enda. Hvorfor kan ikke spillprodusenter gi ut spill på EN DVD istedet for 3-5 cd'er
Nikkor Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Nå har jeg fått mitt Doom3, får fra 25 til 60 fps. Med mitt R9800Xt, ikke akkurat så veldig bra...
LilleG Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Nå har jeg fått mitt Doom3, får fra 25 til 60 fps.Med mitt R9800Xt, ikke akkurat så veldig bra... 60 fps er vel max i Doom 3?
FJERNET111 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Nå har jeg fått mitt Doom3, får fra 25 til 60 fps.Med mitt R9800Xt, ikke akkurat så veldig bra... HVorfor er ikke det veldig bra? Det avhenger jo helt av innstillingene du bruker, og for å være Doom III er det ganske bra uansett.
Nikkor Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Håpet det skulle være bedre, men men. Doom3 krever ganske mye da, kjørte 440/400 stabilt før,men nå måtte jeg ned i 420/380 for og ikke få artifacts..
GRendal Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Nå har jeg fått mitt Doom3, får fra 25 til 60 fps.Med mitt R9800Xt, ikke akkurat så veldig bra... synes du bør opplyse om at du har R9800 pro @ XT flashed har endel å si 128 vs. 256 ram og litt annen core foreks..
howzer Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Nå har jeg fått mitt Doom3, får fra 25 til 60 fps.Med mitt R9800Xt, ikke akkurat så veldig bra... synes du bør opplyse om at du har R9800 pro @ XT flashed har endel å si 128 vs. 256 ram og litt annen core foreks.. Lyver han om oppsettet sitt for å stille NVIDIA i et bedre lys altså? Wow, det tar jo "fanboyism" til nye høyder...
Templar Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 1600*1200 2xAA og 8xAF GLATT SOM VARMT SMØR på PoV 6800Ultra 4xAA funkerer også veldig bra men lyden slår seg oft ut da jeg bruker 4xAA i steden for 2xAA.. utrolig rart altså men slik er det. Par tinger i Doom3 som sikkert blir patchet snårt. Simon
Templar Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 1600*1200 2xAA og 8xAF GLATT SOM VARMT SMØR på PoV 6800Ultra 4xAA funkerer også veldig bra men lyden slår seg oft ut da jeg bruker 4xAA i steden for 2xAA.. utrolig rart altså men slik er det. Par tinger i Doom3 som sikkert blir patchet snårt. Simon
Prizefighter Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 1600*1200 2xAA og 8xAF GLATT SOM VARMT SMØR på PoV 6800Ultra4xAA funkerer også veldig bra men lyden slår seg oft ut da jeg bruker 4xAA i steden for 2xAA.. utrolig rart altså men slik er det. Par tinger i Doom3 som sikkert blir patchet snårt. Simon Skru av Surround lyd i settings. Da ordner lyden seg. Kjører 1280x1024, high quality, 2xaa. 50-60 fps hele tiden, så her er det ingenting å klage over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå