Gå til innhold

Hvor lang tid tar levering på døren?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med levering hjem på døra med Netshop? Jeg bestilte en ny skjerm i dag (NEC 1760NX) og ser at den er levert inn på postkontoret på Stokke kl. 1620 (kjapt levert). Jeg bor i Oslo.

 

Sitter og gleder meg som en liten unge og lurer på når jeg kan forvente leveransen. Er det en teoretisk mulighet for at den kan leveres i kveld? Eller hva er mest sannsynlig leveringsdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det er levert inn i dag er det posten som har tatt over fremføringen, netshop har dog vært flinke og levert inn til posten kjapt. Du får nok pakken i morra. I min erfaring kommer pakkene som regel dagen etter at de er innlevert av nettbutikken.

 

Jeg bruker nesten bare levering på døra. Litt dyrere, men pakken kommer alltid raskere fram sammenlignet med servicepakke, så jeg syns det er verdt det.

Lenke til kommentar

Bestilte et headset, samt en dvd-brenner fra Netshop. Begge hadde jeg på døra innen ca 1 uke, helt smertefritt. Har gode erfaringer med Netshop. Vil imidlertid tro at sjansen er liten for at du får skjermen i kveld, med mindre den leveres til deg med et budfirma eller med en av Postens ekspress-tjenester. Ved vanlig postgang/pakketransport, vil du antakeligvis ha den i morgen..

Endret av kns
Lenke til kommentar

Ok takk for svarene. Levering i morgen var det jeg håpet på da jeg bestilte, men med litt ønsketenking tenkte jeg kanskje i kveld...

 

Etter at min 19" Nokia CRT tok kvelden for noen uker siden har jeg vært nødt til å bruke en 14" Goldstar CRT fra 1996. Den kan ikke akkurat kalles flat. Dessuten flimrer den så mye at den fremstår som en spåkule. Som dere skjønner har jeg akutt behov for skjermoppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...