Gå til innhold

nytt skjermkort <2000


Anbefalte innlegg

skal ha meg nytt skjermkort nå, er på tide å bytte ut mitt geforce4 mx440. skal ikke overstige 2000,-

 

etter å ha lest en sticky guide her, kom jeg frem til at jeg lå her:

 

Spilling - Økonomiske kort

Radeon 9800 SE

Geforce FX 5700

Radeon 9600

 

men jeg lurer på, hva er å foretrekke av 256MB ram-128bit og 128MB ram-256bit?

 

 

(om jeg har det krokodilletegnet feil i emne tittel, så ikke skyt meg)

 

på forhånd takk!

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja HER så får det kortet  6 stjerner (mest) på alle synspunkter, bortsett fra på value, altså hvor mye det koster, men nå koster det ikke mer enn 1800,-  som er akseptabelt.

 

jeg går for Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO

Glimrende valg :thumbup:

 

Bare pass på at det er 256bit versjonen og IKKE 128bit. Sapphire har nemlig lurt et 9800Pro med 128bit minne ut på markedet. :thumbdown:

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

ja det jeg har tenkt, men hvordan ser jeg det HER?

 

dessuten får ikke komplett inn korta før 2004-07-31 men det er ubekreftet, så om noen vet om en butikk som har dem nå (256bit versjonen seff) så gi gjerne link

 

MPX HAR men da kommer prisen fort over 2000,- med frakt, noe som jeg ikke hadde regnet med. men noe som jeg må leve med om de ikke har det andre steder.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

I overskriften skriver du "nytt skjermkort >2000" altså _over_ 2000kr, lengre ned skriver du "skal ikke overstige 2000,-".

 

Jeg skjønner av den videre tråden at du mener _under_ 2000kr, men det kan sikkert være greit å redigere tittelen på tråden så den ikke motsier resten.

 

Edit: Nå er det i orden :thumbup:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Trådstarter: Gå for MSIs 9800pro som nevnt!

...eller PowerColor...

 

Selv gikk jeg for Sapphire. Bare du vet det er 256bit, så er det greit. Men er du usikker, kjøp helst et annet...

det sapphire kortet som jeg har linket til er 256-bit, har det selv og det står svart på hvitt på specsene på pc'n

Lenke til kommentar
I overskriften skriver du "nytt skjermkort >2000" altså _over_ 2000kr, lengre ned skriver du "skal ikke overstige 2000,-".

 

Jeg skjønner av den videre tråden at du mener _under_ 2000kr, men det kan sikkert være greit å redigere tittelen på tråden så den ikke motsier resten.

(om jeg har det krokodilletegnet feil i emne tittel, så ikke skyt meg)

 

har ikke drevet med de tegna der siden barneskolen (bortsett fra html da seff) så beklager at jeg satte det feil vei.

Lenke til kommentar
det sapphire kortet som jeg har linket til er 256-bit, har det selv og det står svart på hvitt på specsene på pc'n

Joda, har sjekket at det er 256bit (komplett opererer med samme varenummer som flexi-data...). Har også det kortet, det ligger innpakket foran meg på skrivebordet her, for resten av delene til PCen har ikke kommet ennå (ikke bestilt heller :p ). Men hvos på den sida sto det at det var 256bit sa du? Ser det ikke noe sted, altså kunne det like gjerne ha vært 128bit, det hadde de også sist gang jeg sjekket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...