Gå til innhold

Doom 3 theme sang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er IKKE Tool som har laget låta! Det er Trent Reznor fra Nine Inch Nails. Og det var han som laget musikken til det gode gamle quake. Til quake 2 var det Frontline Assembly eller Sonic Mayhem husker ikke helt og til Quake 3 er det Frontline Assembly og Sonic Mayhem som sammarbeidet om musikken. og IKKE TOOL! det går til og med rykte om at det er Tool på amerikanske websider. Og hvis det skulle være Tool så er låta fake. For Det er Trent Reznor som lager musikken! BASTA!

Endret av Balle Klorin
Lenke til kommentar
Det er IKKE Tool som har laget låta! Det er Trent Reznor fra Nine Inch Nails. Og det var han som laget musikken til det gode gamle quake. Til quake 2 var det Frontline Assembly eller Sonic Mayhem husker ikke helt og til Quake 3 er det Frontline Assembly og Sonic Mayhem som sammarbeidet om musikken. og IKKE TOOL! det går til og med rykte om at det er Tool på amerikanske websider. Og hvis det skulle være Tool så er låta fake. For Det er Trent Reznor som lager musikken! BASTA!

Faktisk så er d Chris Vrenna som har laget d.

(seff finner jeg ikke igjen linken til info'en når d gjelder som vanlig :no:

Lenke til kommentar
Faktisk så er d Chris Vrenna som har laget d.

(seff finner jeg ikke igjen linken til info'en når d gjelder som vanlig :no:

Men det gjør jeg:

It has been questioned for quite awhile now as to who would be doing the music tracks on DOOM 3 after Trent Reznor had left the project. There were rumours of TOOL contributing and after the appearance of Chris Vrenna at QuakeCon 2003, he was also speculated to be attached to the project. On Friday when DOOM3.com opened, there was a 20 second clip of the DOOM 3 theme song which, according to this thread at Chris Vrenna's Tweaker.net forum, he confirmed that the track was indeed composed by himself and Clint Walsh. It's nice to finally have rumours put to bed. Now's where's TOOL's e-mail address?

 

Thanks to i0n for the heads up!

(Min utheving.)

 

Chris Vrenna og Clint Walsh altså. BASTA!

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Chris Vrenna har laget den ja, men hvem har utført theme sangen? Jeg er Tool-fan og kan si med 80% sikkerhet at det er Danny Carey fra Tool som sitter bak trommene. Ingen jeg kjenner har en slik takt som ham. Minner om Lateralus. Er ganske sikker på at dette er Tool, men ser ikke bort ifra at det er ulike artister fra ulike band som utfører det. Men som sagt..ganske sikker på at det er Danny Carey bak trommene..

Lenke til kommentar
Den minner om en dårlig Tool-sang egentlig, og den vil egentlig ikke gjøre seg så veldig bra som theme-sang i et spill at det gjør noe.

Den er faktisk laget av en av gutta som var med og startet Nine Inch Nails, Chris Vrenna.

 

Har dere hørt gjennom hele låta? Den biten mot slutten av låta tror jeg vil bli spooky nok som thememusikk hvis man bare fjerner vokalen. :) Det er jo en "tradisjon" at gutta i Nine Inch Nails med Trent Reznor i spissen lager musikk til ID sine spill.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Har dere ikke fått det med dere?

Det skal ikke være noe spesielt musikk i selve spillet! Themet er bare et "symbol" for spillet, slik at det har en egen sang!

Når du spiller selve spillet blir det ikke akkurat noe à la Serious Sam/ Painkiller!

Det er mer eller mindre muse-stille! Du hører lyder over alt hele tiden, men ikke musikk! Selve sinnsstemningen du er i, blir en slags musikk! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...