Gå til innhold

Doom 3 theme sang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare pga theme sangen til et spill ikke er bra, så betyr ikke det at spillet er dårlig. Tror du virkelig at det kun er EN sang til doom 3? De spiller nok ikke den sangen om og om igjen gjennom hele spillet.....

Jeg ser ikke hvor den passer inn i Doom3 stemninga, ser for meg introen og slikt og hører denne sangen :cry:

Lenke til kommentar

hehe jeg ler litt oppgitt :thumbup:

 

ifølge j. carmack baserer lyden seg på "naturlige" lyder på romstasjonen, ikke musikk.

 

"...it was the sound effects and sound design that had me reeling. Footsteps echo spookily down halls; monsters issue bloodcurling shrieks; every hallway has an audible drip of menace and dread. Doom 3 is the reason to own surround sound speakers. The collective impact of sound design on the whole expierience cant be overstated, adding to the urge to switch out the lights, close the curtains, crank up the voulume, and let yourself be scared s***less." PC GAMER

 

themelåta kommer først når spillet er ferdig eller for den saks skyld i åpningsscena...

 

låta er uansett fet. ugh

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke hvor den passer inn i Doom3 stemninga, ser for meg introen og slikt og hører denne sangen :cry:

Hva med å stole på at id vet hva de holder på med og utforske det spillet de lager til deg, istedetfor å bestemme deg på forhånd for hva du vil ha ut av spillet, og dermed mye lettere bli skuffet når resultatet ikke stemmer 100% med dine forestillinger?

Lenke til kommentar

Den kan nok ikke være fake når den ligger ute på www.doom3.com som er id software's offisielle D3-site. Jeg har mest tro på at denne sangen ligger som bakgrunnsmusikk til menyen. Den er for bråkete og fremtredende til å passe i introen. Se filmklippene som er sluppet nylig så skjønner du at heavy metal ikke akkurat er fremtredende i spillet. Mest spooky lydeffekter virker det som.

Lenke til kommentar

En helt ok sang etter min mening. Ikke noe stort, men den fungerer jo på sett og vis.

 

Uansett, hvis spillet skal være mer eller mindre musikkløst, så gir jeg bæng i hvorden tittel-melodien høres ut.

 

Men de kunne gjerne rocka den mer opp. Var litt slapp i fiseringen den der ;)

Lenke til kommentar

funket greit... :roll: litt for mye newmetal men men så lenge linkin park ikke lager theme song så er jeg fornøyd :D

 

meneh litt offtopic: sangen når man hadde klart en bane i d første Doom og fikk kartet opp, minte ikke den jævli om azche zu azche (litt usikker på stavelsen) til rammstein? vet at kvaliteten ikke var 128 i bitrate akkurat, men tenker på melodien.

Lenke til kommentar
Den minner om en dårlig Tool-sang egentlig, og den vil egentlig ikke gjøre seg så veldig bra som theme-sang i et spill at det gjør noe.

Tusen takk b|real. Tenkte det samme (tool).

 

hehe fy pokker så morsomt! Jeg hater jo sangen som dere vet, og jeg visste ikke hvem som laga den. Jeg har ALLTID hata nine inch nails, og nå bekrefta det hvor mye jeg hater fyren. Visste ikke det var NIne Inch nails engang :D:lol::cry:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...