Gå til innhold

Sommerens Møkka spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier vel nesten seg selv at spill som Spiderman 2 blir og er dårlig. Er irriterende når dem gjør om "gamle" klassikere til melkekuer. Bare pga den middelmådige filmen som kom i fjor.

Om jeg ikke husker helt feil kom Spiderman (eneren) ut i 2002.

Spiderman 2 kom ut.. ja, for to uker siden.

 

Hvilke film som kom ut i fjor er det du sikter til?

Lenke til kommentar
utifrå diverse anmeldelser så virker det som om spiderman 2 har vært sommarens dårlegste spel.

Spider-man 2 har 87,5% (xbox) og 85,9% (ps2) fra game rankings, så kanskje du tar rimelig feil?

og poenget ditt er?

 

sidan dette er under pc kategorien, så reknar eg med at det er pc spel det er snakk om (og ikkje ps2/x-box). og vist du ser på snitt karakteren til spider-man2 på pc, så er den på 45%. så kanskje du tar rimeleg feil?

 

kilde: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/917...=spider-man%202

Lenke til kommentar
utifrå diverse anmeldelser så virker det som om spiderman 2 har vært sommarens dårlegste spel.

Spider-man 2 har 87,5% (xbox) og 85,9% (ps2) fra game rankings, så kanskje du tar rimelig feil?

Nei, for PC versjonene er fullstendig annerledes. Den er mYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEE dårligere, Ps2 versjonen er ikke verst

Lenke til kommentar
Driv3r går under sommeren møkkaspill.

:hmm: Driv3er er jo bra, hav synes du er så sinnsykt dårlig med det da???????

har du spilt d ????????

har du sett alle bug'sn??????

så vitt jeg vet var ikke d meningen at biler kunne kjøre på vann og bygninger bli usynlig....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
NFSU var bra en stund.

NFSU har aldri vært bra.

Det var gøy en stund, men ingen klarer overbevise meg om at det spillet var BRA...

jeg ble så jævlig fort lei det spillet :mad:

Fort lei NFSU?

 

Det er det beste bilspillet jeg har spilt :yes:

Lenke til kommentar

Både Half-Life 2 og DOOM3 kommer enten til å bli kjempe suksesser...eller kjempe flopper!!!!

 

Det er GARANTERT! enten blir folk imponert eller skuffet...

Det finnes INGEN mellom ting når det gjelder disse to!

Forhåpningene og forventningene er ALT FOR STORE til at de kan bli slike "ok" spill...

Enten blir de "faen større møkka spill har jeg aldri spilt!" eller så blir de bare " :love::love::love: "

 

Noen andre som er enige med meg??? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Driv3r går under sommeren møkkaspill.

:hmm: Driv3er er jo bra, hav synes du er så sinnsykt dårlig med det da???????

Det er galt å betale for noe man egentlig kunne kaldt en beta verson!

Så sant, men med noen updates blir det sikkert fint! ;)

Dessuten, man ser jo hvor flott de har prøvd å få det til! (bare at de ikke klarte det da :no: )

Lenke til kommentar

Ærlig talt, det er direkte tåpelig når folk faktisk nå finner seg i at spill som kommer ut fremdeles fortjener "beta" betegnelsen, og først blir så bra som de var ment å være om kanskje 6 måneder eller ett år...

 

Desverre ser jeg dette som en økende trend over de siste årene. Folk er så sugne på noe nytt at de glatt overser at utviklerne blir pisket til blods for å så bli tvunget til å slippe spillene lenge før tiden. Resultatet taler for seg selv, og det er trist å se at det ennå ikke er en lysning i den tunnellen.

 

Er litt redd for at f.eks. S.T.A.L.K.E.R. blir en flopp, og jeg er LIVREDD for at det samme kan skje med OFP 2..!

Lenke til kommentar

Etter å ha lest Driv3r omtalene så har både jeg å mange kamerater som har gledet seg blitt skuffet. :no:

Og spillet Juiced som jeg lastet ned demoen av i store forhåpninger.. Nei det er noe av det værste jeg har sett.. Det er bare en demo, men det er grenser for hva som kan rettes opp.. Dårlig dynamikk, lyden er herpa, å det er ikke noen spill muligheter i demoen. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...