Gå til innhold

Blir WoW noe bra mon tru?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW kommer sikkert til og bli et meget bra mmorpg. Men det er ikke sikkert det kommer til og "eie" SWG, pga av den nye Expansion som kommer til SWG nå snart så blir jo swg et av de mest komplette mmorpg`s på markede. Og med det samma WOW kommer ut er det sikkert en del buggs osv i spillet. Men som sagt Blizzard pleier og levere bra varer da ;)

Lenke til kommentar

Blir nok ikke mye bugs, for de bugsene som er i spillet er grunnen til at vi ikke har det i henda våre enda. Jeg har spilt lansete spill med mer bugs i en beta'en til Wow. Men det er jo endel fortsatt da... *vente på eventuell beta phase 4*

 

Og spillet blir nok bra, som nevnt over har Blizzard en tendens til å lage bra spill, jeg har enda ikke spilt ett eneste quest, men spillet er fortsatt ganske underholdene. Og armor og våpen osv, er så myemye bedre enn på D2 (hvor man bare har 3-4 forskjellige former på øx, sverd, armor osv..).

 

Blir det ikke ett bra spill har vi alltids Doom3 ;)

Lenke til kommentar

Blizzard lager geniale spill og jeg gleder meg veldig til det kommer enda et WarCraft spill, helt konge. De vet hva folk vil ha og de lager det :yes:

De har jo satset stort på WoW så det må jo bare bli bra!

 

Alle online spill må fikses på etterhvert pga småfeil og bugs så det er bra det betatestes på den måten de gjør det nå, håper jeg får bli med å teste det selv om det er lite sansynlig (Det er FÅ av de som 'signer opp' som blir trukket ut)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

WoW blir nok et svært bra spill, det er jo tros allt warcraft, men Blizzard mister nok en del spillere pga att man må betale(ikke det at noen andre utviklere driver veldediget(!))

 

det som blizzard, etter min mening, bør se på som en ''trussel'' er GuildWars...

spillet er utviklet av en gruppe tidligere Blizzardfolk, men det STORE plusset med GW er at du ikke trenger å bruke alle sparepengene dine på å i det hele tatt få spille, etter at du har kjøpt det... fordi det ikke er en månedlig avgift for å spille online... svært bra for oss som ikke har VISA-kort, eller foreldre som synes det er endre ting enn data i livet...

Lenke til kommentar
WOW kommer sikkert til og bli et meget bra mmorpg. Men det er ikke sikkert det kommer til og "eie" SWG, pga av den nye Expansion som kommer til SWG nå snart så blir jo swg et av de mest komplette mmorpg`s på markede. Og med det samma WOW kommer ut er det sikkert en del buggs osv i spillet. Men som sagt Blizzard pleier og levere bra varer da ;)

mmorpg?

 

:dontgetit:

 

Snakk norsk, mann.... :yes:

Lenke til kommentar

Tror WoW kommer til å bli litt ''childish'' jeg, blir nok en del fjortisser...

(''Alle'' må jo ha spilt W3 en gang, men kanskje ikke online)

 

Har prøvd litt på private servere, men det var ikke no særlig tess.

 

Det kommer jo ikke til å bli bare fjortisser da, det er jo alltid en 1337-tysker som skal få level-cap først uansett...

 

Etter å ha spilt det noen dager på de PRIVATE-serverne så var jeg ikke så veldig imponert.

 

Ville heller ha satsa på and tiltler som EQ2 og GW.

 

Mange store titler på samme tid = Færre folk på servere

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar
Når du har spilt på de private serverne har du ikke spilt WoW.

Sant, men man får ett intrykk av hvordan grafikken og verdenen er satt opp, hvordan kamp systemet er satt opp, Gruppe spill og komunikasjon. Så litt innblikk i spillet får man jo. Mangler bare en storie bak det (quests osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...