Gå til innhold

Giverglede her i Forum ?


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man med internettkallenavn Audioslave sporløst forsvunnet. Familien fortviler. Vitner rapporterer at han sist ble sett løpende med en djevelsk latter over svinesundbroen med en masse PC-deler under armen
:ermm:

:lol:

 

Liker humor'n til enden

 

Er spent på å høre slutten på denne historien når Audioslave kommer tilbake fra Sv... gutten og har levert PC'en!

Lenke til kommentar

Har en cpu (amd xp2400) og en del vifter og ett hovedkort uten kjøler på chipssett til overs da men...... har en brukt brenne cd oxo men det vil dem vel ikke ha....vannkjølinga mi får dem ikke... men uansett jueg bygger den gjerne.... uansett om dem er særiøse eller ikke finns det sikkert noen der ute som faktisk trenger en pc... ikke alle som har råd vet du,,, Inkl meg selv,,,(tar meg råd),,, :tease: . men er med på den!!!! kansje jeg var litt sent ute :cry: .... jaja... kan mekke en selv jeg og gi bort til noen som trenger det... :hmm:

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Man med internettkallenavn Audioslave sporløst forsvunnet. Familien fortviler. Vitner rapporterer at han sist ble sett løpende med en djevelsk latter over svinesundbroen med en masse PC-deler under armen
:ermm:

:D

 

Er her jeg hvis noen måtte lure...

 

Har pratet med mottager og er enige om levering. Jeg har fått uanmeldt besøk av familie nå, maskinen blir levert så snart de er reist. Den er satt opp, men jeg har ikke mottatt alle deler enda.

 

Blir å ta med digitalkamera til Oslo, får nok se noen bilder her etterhvert...

 

EDIT: Redigert

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...