Gå til innhold

Råeste film bil ever?

Apoc_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utrolig at ingen har nevnt Trans Am'en fra Smokie and The Bandit. Bilen har en helt utrolig lyd!

TransAm.JPG

TransAm2.JPG

EDIT: La til et bilde til med kongen selv. Burt Reynolds! :)

Det begynner en "Smokey and the bandit" film på TV3 i natt.

Skrevet
Vil du ha fet billyd i film, så se den orginale Gone in 60..... fra 1974. Der er det V8 brøl for alle penga. Og dessuten er det en mye bedre film enn den nye :yes:

Der ble det vel brukt en Ford Mustang fra 1973 og ikke en 60-talls Mustang...?

Skrevet

Mye bra som er nevnt, hiver inn noen biler fra flere filmer

Back to the Future, 1981 DeLorean:

bttf01.jpg

bttf02.jpg

bttf03.jpg

Christine, 1958 Plymouth Fury:

chrstn01.jpg

chrstne1.jpg

chrstn02.jpg

Ghostbusters, II, 1959 Cadillac Ambulance:

ghostb01.jpg

Gone in 60 Seconds, 1971 Ford Mustang:

60sec01.jpg

Thunderbolt and Lightfoot, 1973 Pontiac Trans Am 455 SD:

thndrblt.jpg

Tucker, 1948 Tucker

tucker1.jpg

Skrevet

Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm:

brsm_spinner_taking_off.jpg

Skrevet (endret)
Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm:

har ikke sett den filmen, men fått med meg at det er en meget bra sci-fi film....skal den bilen liksom sveve? siden jeg ser minst 4 "vaiere".

edit: tok vekk bildet....

Endret av Gamer-guru
Skrevet

http://www.brmovie.com/Images/Locations/br..._taking_off.jpg

har ikke sett den filemen, men fått med meg at det er en meget bra sci-fi film....skal den bilen liksom sveve? siden jeg ser minst 4 "vaiere".

Først og fremst, fjern bildequote. Selvfølgelig ser du vaierne. :) Dette er dog noe du ikke legger merke til i filmen.

Blade Runner er vel en av de filmene som har revolusjonert filmverdenen når det kommer til effekter, lyssetting og lignende. Den får Matrix og LOTR til å se ut som polske kortfilmer om man tar tidspunktet den ble laget på i betraktning.

Andre filmer som har gjort det samme er f.eks Tron. :)

Skrevet

En ting med Blade Runner som jeg synes genialt er når den dama blir skutt. Når hun har den plast greia på seg og du ser blodet som kommer på insiden av den. Genialt laget :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

Muligens det motsatt enn topic n, noen som husker Bergerac serien fra New Jersey og den engelsk sportsbilen han kjørte rundt i ? Den var så ræva at i flere av scenene måtte de dytte eller taue bilen for å i det hele tatt få flytta den rundt ler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...