Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Damon er helt fantastisk på skjermen. En blant få.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt pointet siden Infernal Affairs er en fantastisk film og trenger ingen remake. Folk bør heller remake dårlige filmer. Men det er noen flotte skuespillere han har fått tak i, får bare håpe filmen blir veldig annerledes fra den orginale.

Skrevet

Ser ut som Martin Scorsese har fått øyene opp for DiCaprio, har han med i de tre nyeste filmene sine.

Noen som har sett De Niro og Harvey Keitel nyeste film sammen The Bridge of San Luis Rey??

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Hah! Er jeg alene i å ikke like DiCaprio og mene at Damon ikke er noe spesiellt? Jaja..

De går i alle fall Jim Carrey en lang gang.

Edit: Var forresten ikke med mine fulle 5 når jeg skrev øverste innlegg.

Endret av Slettet+9817234daf
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Er det noen andre filmer av Michael Mann enn Heat og The Insider jeg bør kjøpe? Thief kanskje? Collateral er ikke aktuelt.

The Last of the Mohicans

Er forresten den hatede Full Frontal noe å se? Jeg hadde den snurrende i bakgrunnen på jobb i dag og den virket litt kul.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Om en halv time går "The Bridge on the River Kwai" av Lean på TV3. Videospilleren er satt til å ta opp.

Hørt mye bra om den. Utrolig god film? :)

Endret av Beistet
Skrevet

Broen over Kwai er en god film. En klassiker. Absolutt verdt a se...

Synes ikke den var utrolig god, men hadde sa absolutt sett den bade to og tre ganger til... ;)

Skrevet

Vet noen hvor jeg kan få tak i Twin Peaks: Fire Walk With Me, helst til en billig penge? (ca 100 kr) Ingen av kjedene har filmen, såvidt jeg har sett. Har søkt litt på nettet her og der uten å finne filmen, og på Amazon synes jeg det blir for dyrt :hmm:

Skrevet

Zardoz: Avalon, en butikk med mye rart! :p

Så forresten nettopp "Saw". Hvordan det er mulig å kaste terning og ende opp med 2 eller 1 er for meg uforklarlig! Jeg synes filmen var fantastisk. :D

Skrevet (endret)

Et godt tips, LarsP, skal holde et øye med lagerbeholdningen der :thumbup:

edit: Er det forresten noen som har sett Fire Walk With Me, hva synes dere? Selv har jeg ennå ikke fått sett den.

Endret av Zardoz
Skrevet (endret)

Forgotten er helt sikkert en standard hollywood-thriller. Intet mer, intet mindre. Personlig så gleder jeg meg til DENNE!!!

:)

edit: om den kommer ut i 2005 da.

Endret av LarsP
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...