Gå til innhold

6800GT eller hva?

defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

KOmmer helt ann på hvilken kjøling formann har..jeg har bare 5vifter og en heftig CPU vifte + viftestyring så..

men cpu ligger stabilt på 35-38grader i windows og etter ett par timer med spill 40-44

Endret av Lucas
Skrevet

Ville bare si at nå som jeg har fått 6800gt, også bestilte 6 vifter fra psdata :D

Tror det blir god gjennomtrekk med 8 vifter.. Skal klokke litt mer på cpu-en også.

Så alt er klart får de nye spillene nå :yes:

Skrevet
Formann
Vapochill PE [CPU] - Waterchill /w Pro Core -

Nja.. det kan nok fort bli 507-modda mach2 på CPU, og Vapo PE på skjermkortet.

Men for å spille litt mer fair, så kan jeg godt kjøre litt luft og vann også :)

Skrevet (endret)

Hvis du gidder, hadde det vært kult om du kjørte en med max oc på luft, for så å sammenligne med en på max oc med "andre" hjelpemidler :)

Blir morro å se hva du klarer å tyne ut av det

Endret av JimRamse
Skrevet
Formann
Vapochill PE [CPU] - Waterchill /w Pro Core -

Nja.. det kan nok fort bli 507-modda mach2 på CPU, og Vapo PE på skjermkortet.

Men for å spille litt mer fair, så kan jeg godt kjøre litt luft og vann også :)

Ikke kjør fair, kjør hardcore :)

Skrevet
Hvis du gidder, hadde det vært kult om du kjørte en med max oc på luft, for så å sammenligne med en på max oc med "andre" hjelpemidler :)

Jeg kommer til å presse det max på luft først. Dette gjør jeg for å sikre noen timers lek før jeg går over på vmod og kompressorkjøling som er litt mer risikabelt. Forbannet kjedelig om kortet skulle vandre til de evige 3dmarker før jeg rekker å prøve det.

Om jeg føler for det, så monterer jeg kanskje en SLK900 /m 92mm Delta.

Og Kasp, jeg kan garantere deg at det blir hardcore også. Har en FX-53 som kjører nærmere 3.1Ghz her også, så det blir nok litt fart på sakene. :cool:

FX´n er forresten dp sin.

Skrevet

Jeg kommer til å presse det max på luft først. Dette gjør jeg for å sikre noen timers lek før jeg går over på vmod og kompressorkjøling som er litt mer risikabelt. Forbannet kjedelig om kortet skulle vandre til de evige 3dmarker før jeg rekker å prøve det.

Om jeg føler for det, så monterer jeg kanskje en SLK900 /m 92mm Delta.

Og Kasp, jeg kan garantere deg at det blir hardcore også. Har en FX-53 som kjører nærmere 3.1Ghz her også, så det blir nok litt fart på sakene. :cool:

FX´n er forresten dp sin.

Hehe, tøft ;)

Jeg og JimRamse prøvde vmodden til kortet, altså den med å bruke en blyant osv..

Vet ikke om du skal bruke den, men våres X800PRO bare døde plutselig etter blyantmodden.

FX'en til dp er helt syk, håper du slår 16k :)

Skrevet

Jeg og JimRamse prøvde vmodden til kortet, altså den med å bruke en blyant osv..

Vet ikke om du skal bruke den, men våres X800PRO bare døde plutselig etter blyantmodden.

FX'en til dp er helt syk, håper du slår 16k :)

Jeg liker ikke helt blyant-modder, så jeg kommer til å lodde og bruke et 20 tørns trimme pot. Foretrekker pot med cermet-bane fremfor bly fra en blyant.

Har nå moddet HK-festet til prommen, og gikk løs på varmesprederen med fil. Jeg synes det var et par punkter på HS som var litt høyere enn resten, så jeg klarte ikke å la vær. Mistenker at jeg har rotet det til skikkelig nå, men pytt pytt.

Jeg burde egentlig ha lært å holde meg til kola når jeg modder, men men. Litt spenning skal vi ha :cool:

Jeg krysser fingrene, og håpe det går brA. Om det går til hev***e så får jeg nøye meg med FX´n til dp. Hadde håpet å sette noen rekorder med egen hw, men skulle det gå galt, så tar jeg til takke med nest best.

Skrevet

Tipper formann vil få en score på rundt 14-15k, 16000 kan du bare glemme da Macci har 16000 og noe med 4.4 GHz P4 prosessor og Radeon X800XT PE sinnsykt klokka ;)

Skrevet

Hmm, dette var rart..

Brukte 61.71 beta driverne nå på mitt 6800GT med core på 420 og minne på stock..

Satt kortet på "Høy Ytelse" og fikk 10998.. :ermm:

Burde vel få en DEL høyere score enn det?

Trenger litt tips..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...