Gå til innhold

6800GT eller hva?


defzx

Anbefalte innlegg

Du kan sikkert fint klokke det opp til 420 på core, ikke noe farlig, det ;)

Så lenge du bare klokker frekvensene på core og minne og ikke noe voltmodding, så er det ikke NOE farlig ;)

Meget interessant! Takk fo info! Jeg trodde faktisk at dette kunne ødelegge kortet jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan sikkert fint klokke det opp til 420 på core, ikke noe farlig, det ;)

Så lenge du bare klokker frekvensene på core og minne og ikke noe voltmodding, så er det ikke NOE farlig ;)

Meget interessant! Takk fo info! Jeg trodde faktisk at dette kunne ødelegge kortet jeg.

Hehe, der kan du se :p

Bare sjekk tempen innimellom sånn at det ikke blir sånn hyper varmt ;)

Legg ut 03 scoren din her da, når du har fått klokket til maks ;)

Husk: når det kommer små prikker eller streker i skjermbilde f.eks. i 3dmark, har du klokket for høyt, da er det bare å klokke litt ned igjen til strekene og prikkene forsvinner :thumbup:

Lenke til kommentar
Det skal jeg gjøre! Hva slags temperatur vil du kalle "hyper varmt"? Jeg så at uklokket lå temperaturen på ca. 60 grader.

Send PM til en av de gutta som har 6800GT, jeg har det ikke selv, så har ikke så mye peil på akkurat hvor høy temp de tåler, kommer kortet over 85 grader ved klokking, så bør du ikke kjøre det på de frekvensene hele tiden.

Men er som sagt ikke helt sikker på normal temp på 6800GT kortene, så du får sjekke litt, kan sjekke litt jeg også ;) *google*

 

EDIT: ser ut som de fleste kortene ligger på rundt 55-65 grader idle..

Endret av Kasp
Lenke til kommentar

Ser at dere synes Komplett er trege..Vet du hva !? Mitt GeForce 6800ULTRA golden sample 430MHz er allerede sendt ! noe jeg lurer litt på siden de ikke har fått det på lager :D på komplett.no står dette:

Tilgjengelighet: Ubekreftet 81 stk 2004-07-30

 

Noe som er helt KONGE ! jeg får mitt kort leeenge føe alle andre ! :cool: hvis det er slik, eller at de ikke har oppdatert hjemmesia !

 

det kaller jeg service ! :w00t::tease:

 

jeg kan bekrefte dette hvis du går inn på denne tråden å leser !

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...