Gå til innhold

6800GT eller hva?


defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett litt på den der ja, yter mer enn det som er oppgitt? Hmm. Greit nok. 120mm vifte er heller ikke så ille til den prisen.

Orker ikke betale opptil 1000kr bare for 500w strømforsyning heller.

 

Men 28dBA, vil det høres i et støydempet Lian Li kabinett?

Lenke til kommentar
Sett litt på den der ja, yter mer enn det som er oppgitt? Hmm. Greit nok. 120mm vifte er heller ikke så ille til den prisen.

Orker ikke betale opptil 1000kr bare for 500w strømforsyning heller.

 

Men 28dBA, vil det høres i et støydempet Lian Li kabinett?

Jeg har kjøpt NorthQ 4001 400w 12-17db. Samme innmat som den F/S som Snekker'n sa.

Lenke til kommentar
Sett litt på den der ja, yter mer enn det som er oppgitt? Hmm. Greit nok. 120mm vifte er heller ikke så ille til den prisen.

Orker ikke betale opptil 1000kr bare for 500w strømforsyning heller.

 

Men 28dBA, vil det høres i et støydempet Lian Li kabinett?

Jeg har kjøpt NorthQ 4001 400w 12-17db. Samme innmat som den F/S som Snekker'n sa.

1: Jeg heter ikke Snekker'n

2: F/S PSU'en er en del bedre enn den fra NorthQ iogmed at etter et par uker, så begynner den å bråke en del ;)

3: Har du støydempa kabinettet hører du ikke mye fra F/s PSU'en ;)'

4: Jeg ville gått for den F/S 400W istedet for NorthQ 400W PSU'en

Lenke til kommentar
Sett litt på den der ja, yter mer enn det som er oppgitt? Hmm. Greit nok. 120mm vifte er heller ikke så ille til den prisen.

Orker ikke betale opptil 1000kr bare for 500w strømforsyning heller.

 

Men 28dBA, vil det høres i et støydempet Lian Li kabinett?

Jeg har kjøpt NorthQ 4001 400w 12-17db. Samme innmat som den F/S som Snekker'n sa.

1: Jeg heter ikke Snekker'n

2: F/S PSU'en er en del bedre enn den fra NorthQ iogmed at etter et par uker, så begynner den å bråke en del ;)

3: Har du støydempa kabinettet hører du ikke mye fra F/s PSU'en ;)'

4: Jeg ville gått for den F/S 400W istedet for NorthQ 400W PSU'en

Snekker'n sa det før.. Ikke du! :p

Og bråk er vel ikke tegn på dårlig kvalitet, bare arbeid.

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar
Du kan sikkert fint klokke det opp til 420 på core, ikke noe farlig, det ;)

Så lenge du bare klokker frekvensene på core og minne og ikke noe voltmodding, så er det ikke NOE farlig ;)

Meget interessant! Takk fo info! Jeg trodde faktisk at dette kunne ødelegge kortet jeg.

Hehe, der kan du se :p

Bare sjekk tempen innimellom sånn at det ikke blir sånn hyper varmt ;)

Legg ut 03 scoren din her da, når du har fått klokket til maks ;)

Husk: når det kommer små prikker eller streker i skjermbilde f.eks. i 3dmark, har du klokket for høyt, da er det bare å klokke litt ned igjen til strekene og prikkene forsvinner :thumbup:

Heisann prøvde å klokke opp til 415 på core i går. Det gikk smertefritt, og dermed brøt jeg 11 000 barrieren i 3dMark. Temperetauren ble imidlertid nesten opp til 80 grader.

 

Tror ikke jeg kommer til å la det stå klokket. Jeg har ingen spill som trenger så mye ytelse akkurat nå...

 

(En liten morsom sak, når jeg skulle spille Prince of Persia som fulgte med i bundlen til POV-kortet fikk jeg opp feilmelding om at spillet ikke støtter grafikkortet. :roll:, men det er bare å klikke seg videre så funker det som bare det...)

Lenke til kommentar
Du kan sikkert fint klokke det opp til 420 på core, ikke noe farlig, det ;)

Så lenge du bare klokker frekvensene på core og minne og ikke noe voltmodding, så er det ikke NOE farlig ;)

Meget interessant! Takk fo info! Jeg trodde faktisk at dette kunne ødelegge kortet jeg.

Hehe, der kan du se :p

Bare sjekk tempen innimellom sånn at det ikke blir sånn hyper varmt ;)

Legg ut 03 scoren din her da, når du har fått klokket til maks ;)

Husk: når det kommer små prikker eller streker i skjermbilde f.eks. i 3dmark, har du klokket for høyt, da er det bare å klokke litt ned igjen til strekene og prikkene forsvinner :thumbup:

Heisann prøvde å klokke opp til 415 på core i går. Det gikk smertefritt, og dermed brøt jeg 11 000 barrieren i 3dMark. Temperetauren ble imidlertid nesten opp til 80 grader.

 

Tror ikke jeg kommer til å la det stå klokket. Jeg har ingen spill som trenger så mye ytelse akkurat nå...

 

(En liten morsom sak, når jeg skulle spille Prince of Persia som fulgte med i bundlen til POV-kortet fikk jeg opp feilmelding om at spillet ikke støtter grafikkortet. :roll:, men det er bare å klikke seg videre så funker det som bare det...)

Kjempebra da ;)

Det er bare å prøve seg fram, prøv heller å klokke en del på minne, det gjør ikke noe om det blir varmt.

Minnet er det som teller mest i 3dmark og ytelse ;)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...