Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Digitalkamera integrert i mobiltelefoner har blitt populært."

 

Mulig for du får jo ikke kjøpt en ny mobiltelefon med de funksjonene du vil ha uten det satans kameraet! Det er jo så ræva kvalitet på kameraet at det ikke er noen vits, og kom ikke og si at din telefon har bra kamera for jeg har sett de fleste, og det egner seg kun til fyllebilder på fest.

Lenke til kommentar
"Digitalkamera integrert i mobiltelefoner har blitt populært."

 

Mulig for du får jo ikke kjøpt en ny mobiltelefon med de funksjonene du vil ha uten det satans kameraet! Det er jo så ræva kvalitet på kameraet at det ikke er noen vits, og kom ikke og si at din telefon har bra kamera for jeg har sett de fleste, og det egner seg kun til fyllebilder på fest.

Javel :roll:

 

De nyere 1mpi++ kamereane på de nye mobilene egner seg helt fint til å skrive ut som halv-sides bilder.

Lenke til kommentar
"Digitalkamera integrert i mobiltelefoner har blitt populært."

 

Mulig for du får jo ikke kjøpt en ny mobiltelefon med de funksjonene du vil ha uten det satans kameraet! Det er jo så ræva kvalitet på kameraet at det ikke er noen vits, og kom ikke og si at din telefon har bra kamera for jeg har sett de fleste, og det egner seg kun til fyllebilder på fest.

:w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Javel :roll:

 

De nyere 1mpi++ kamereane på de nye mobilene egner seg helt fint til å skrive ut som halv-sides bilder.

oppløsning er ikke alt! hva er poenget med høy oppløsning,når alt annet enn sollys gir lukketider over 2sec.? tror jeg venter til canon eos300d synker i pris :love:

Lenke til kommentar

kan jo selvsagt ikke sammenlignes med et ordentlig digitalkamera, men syns nå likevel de nyere kameramobilene fungerer greit til sitt bruk, sende bilder til andre telefoner og epost..

 

men er vanskelig å få presset god optikk inn i et så lite format. når linsa er på størrelse med et nåløye får man jo ikke verdens mest lyssterke kamera...

Lenke til kommentar
oppløsning er ikke alt! hva er poenget med høy oppløsning,når alt annet enn sollys gir lukketider over 2sec.? tror jeg venter til canon eos300d synker i pris :love:

Selvfølgelig er ikke kameraene sammenlignbare med skikkelige digitalkameraer, og det har jeg heller ikke sagt.

 

Det blir akkurat det samme som det var å sammenligne filmbaserte kameraer og digitale for 5-6 år siden. Ubrukelig heh.

Lenke til kommentar
Øreproppene som følger med er produsert av Sennheiser, noe som i utgangspunktet er et godt tegn. Dette er likevel ikke av de virkelige gode produktene fra Sennheizer

Hvordan kan dette være et godt utgangspunkt..? Personling har jeg aldri forstått hypen med Sennheizer. De proppene som følger med iPod er da vel også produsert av Sennheizer og de var jo elendige ifølge testen deres.

Lenke til kommentar
Hvordan kan dette være et godt utgangspunkt..? Personling har jeg aldri forstått hypen med  Sennheizer. De proppene som følger med iPod er da vel også produsert av Sennheizer og de var jo elendige ifølge testen deres.

Det er et godt tegn i forhold til mye annet jallamekk som følger med... Mye non-brand bakgårdsprodukter som følger med mp3-spillere. Og da er det et godt teng at det er Sennheiser som har produsert ørepluggene.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Skulle ønske dere kunne åpne noen av disse spillerene å kikke på hva som får den til å spille :yes: . [for oss hardware-entusiaster som liker "gjøre om" litt på produktene]

 

Jeg har ikke åpnet de nyeste iRiver spillerene selv (ennå), men jeg håper de har forbedret radioen. I 1xx, 3xx og 5xx modellene bruker de mellom 30-40% strøm mer en i MP3/WMA modus. så batterilevetiden er nede i ca 13 timer på et oppladbart 1800mAh batteri. [jeg fant ikke noe test av batterilevetiden i artikkelen, kun de oppitte 35t fra esken?]

 

Enig med de andre om at kamera på en MP3 spiller er like praktisk som å spise suppe med gaffel.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er ikke kameraene sammenlignbare med skikkelige digitalkameraer, og det har jeg heller ikke sagt.

 

Det blir akkurat det samme som det var å sammenligne filmbaserte kameraer og digitale for 5-6 år siden. Ubrukelig heh.

jeg kjøpte meg nettopp 6230, som sikkert alle vet er det med kamera..

Og jeg vet at kameraene på mobilene idag ikke er av de beste..

Men jeg liker å ta øyeblikks bilder, da er det mye kjekkere å bruke mobilen.. enn å drasse med seg en klump av ett digi kamera.. og det jeg har er ikke stort..

hvorfor drasse med seg 2 ting når det holder med 1.?

 

Men visst jeg vet at jeg skal ta bilder av noe.. f.eks utstilling eller noe.. ja da drasser jeg med meg digi. kameraet også..

 

Tror det er noen som har missoppfatta vitsn med kamera på mobilen

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Skulle ønske dere kunne åpne noen av disse spillerene å kikke på hva som får den til å spille  :yes: . [for oss hardware-entusiaster som liker "gjøre om" litt på produktene]

 

Jeg har ikke åpnet de nyeste iRiver spillerene selv (ennå), men jeg håper de har forbedret  radioen. I 1xx, 3xx og 5xx modellene bruker de mellom 30-40% strøm mer en i MP3/WMA modus. så batterilevetiden er nede i ca 13 timer på et oppladbart 1800mAh batteri. [jeg fant ikke noe test av batterilevetiden i artikkelen, kun de oppitte 35t fra esken?]

 

Enig med de andre om at kamera på en MP3 spiller er like praktisk som å spise suppe med gaffel.

Grunnen til at vi ikke åpner MP3-spillere slik at man kan se på hardwaren inne i dem, er at det neppe hadde vært så mange som hadde vært interessert i å låne oss MP3-spillere om vi skulle gjøre noe med de slik at de ikke lenger hadde noen garanti.

 

Batterilevetiden tester vi ikke fordi dette tar for lang tid. Dessuten stemmer batterilevetiden som er oppgitt fra produsenten sånn ca når du lar MP3-spilleren stå og spille MP3 uten at du gjør noe særlig med den. Hører du på radio, bruker mer strømkrevende ørepropper/øretelefoner enn de som følger med originalt eller bruker knappene på spilleren mye må du regne med at batterilevetiden blir kortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...