Gå til innhold

Problemer med overklokking


Anbefalte innlegg

Hey! har ett asus A7N8X-E Deluxe kort her som ikke lar meg overklokke... ikke faen om d vill... jeg har bare noen valg... som 333mhz (d er prossesoren på) også neste valg blir jo 400!!! d går jo ikke!! for no shitt! noen som vet hvordan jeg kan ta d "step by step"?



[i]EDIT av moderator - Endret emnetittelen til normalt norsk skriftspråk så alle kan forstå den[/i] Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken klasse går du i? 1, 2 kanskje tredje.

 

1) Skriv norsk!

2) Når du har lært deg det skal jeg hjelpe deg "step by step"!

JEG HAR BARE NOEN VALG

du ser jo d at tastene er rett ved siden av hverandre på tastaturet...

og når du skriver fort så er det lett og skrive feil ok?

Lenke til kommentar
Hey! har ett asus A7N8X-E Deluxe kort her som ikke lar meg overklokke... ikke faen om d vill... jeg har bare noen valg... som 333mhz (d er prossesoren på) også neste valg blir jo 400!!! d går jo ikke!! for no shitt! noen som vet hvordan jeg kan ta d "step by step"?

Prøv her:

overklokking.no

,men skriv litt mer saklig så får du sikkert bedre svar :huh:

Lenke til kommentar
Hey! har ett asus A7N8X-E Deluxe kort her som ikke lar meg overklokke... ikke faen om d vill... jeg har bare noen valg... som 333mhz (d er prossesoren på) også neste valg blir jo 400!!! d går jo ikke!! for no shitt! noen som vet hvordan jeg kan ta d "step by step"?

Vær vennlig å unngå SMS språk på forumet. Her har du flere enn 160 tegn til rådighet. SMS språk er veldig forstyrrende og tungt og lese, og det er absolutt ingen grunn til å implementere det i det normale norske skriftspråket. Prøv å ta det med i en arbeidssøknad, og se hvor mange år det tar før du får arbeid...

Lenke til kommentar
Det er et valg som gjør at du kan endre FSB med 1 MHz om gangen... lenge siden jeg hadde kortet, så jeg kan ikke huske akkurat, men er "User defined", "Expert" eller noe i de duren.

Stemmer dette ja.

Sett det fra automatic e.l. til expert eller user defined.

Lenke til kommentar
Hvilken klasse går du i? 1, 2 kanskje tredje.

 

1) Skriv norsk!

2) Når du har lært deg det skal jeg hjelpe deg "step by step"!

JEG HAR BARE NOEN VALG

du ser jo d at tastene er rett ved siden av hverandre på tastaturet...

og når du skriver fort så er det lett og skrive feil ok?

Bruk heller litt tid på å skrive. Se også gjerne over etter at du har skrevet innlegget for å finne feil. _det_ har du vel tid til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...