Lucas Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Sjekk CS filmen i følgende link ! synes den er digg, blir ikke lei den jg ! Helt rå film
mms21 Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Har sett den før. Kan se den filmen 100ganger uten å bli lei...Noen som kjenner seg igjen====????
munky Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 hi im new to the hole cheeting scene, LoL! culd ne of u guyz hook me wit sum uber hax that i no u guyz have , LoL!! thnkx - Munky "There is no spoone" -The Matricks
Der Kommissar Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 :!: :!: og dobbelt :!: !!!! Dette hær var kjempeartig! "Fuckin haxxors, bla bla bla"
CPurcell Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hehe den filmen var rå. Jeg tror at noen spillere virkelig er sånn noen ganger...
knut-eirik Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 den jevne cs spiller?. Det er vel mange slike spiller tenker jeg.
Bleelekwwl Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Tragisk den filmen. Den Columbine greia på slutten er til å spy av.
knut-eirik Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 columbine er over og ut, det har skjedd flere plasser en der da... , sslikt er trist men jeg har liten tro på at å tape cs utløser slike drap.
Bleelekwwl Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 columbine er over og ut, det har skjedd flere plasser en der da... , sslikt er trist men jeg har liten tro på at å tape cs utløser slike drap. Uansett å lage en film med massivt skole-drap som folk skal le av er patetisk.
Ceaucescu Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Tragisk den filmen. Den Columbine greia på slutten er til å spy av. Er så enig.
chil Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) hehe konge den hmmm men når jeg så slutten.. altså slutten var bare grotesk Endret 11. juli 2004 av chil
Plomma2 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Tragisk den filmen. Den Columbine greia på slutten er til å spy av. Spoken like a true master.
knut-eirik Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 columbine er over og ut, det har skjedd flere plasser en der da... , sslikt er trist men jeg har liten tro på at å tape cs utløser slike drap. Uansett å lage en film med massivt skole-drap som folk skal le av er patetisk. Du er inne på noe der. Men noen ganger er tragedien av en sånn art at folk gjør slikt.
XDamage Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Haha, for en patetisk latterlig film :!: Sykt at noen synker så lavt til å lage noe sånn dritt, alle de der mygot folka skulle ha vært spærra inne.
Zeph Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) columbine er over og ut, det har skjedd flere plasser en der da... , sslikt er trist men jeg har liten tro på at å tape cs utløser slike drap. Uansett å lage en film med massivt skole-drap som folk skal le av er patetisk. Jepp...har sett så mange filmer av den typen...er ikkje morsomt lengre, drog ikkje på smilebåndet eingang, men kanskje du må være CS spelar for å like den? Og den slutten var jo rett og slett respektlaus og idiotisk. Endret 11. juli 2004 av zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå