Gå til innhold

Nytt skjermkort til spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor anbefaler alle ATi, har nVidia falt helt av lasset?

 

Kunne tenkt meg et nVidia kort igjen jeg, hva er best i denne prisklassen da? Kanskje litt opp, skal ha meg et litt smuud kort til doom3 og hl2 kommer ut... Eller skal handle i slutten av august..

Lenke til kommentar

Kjøp Powercolor 9800 PRO på www.hwb.no for 1850, og sleng på en VGA silencer til 160,-

Da har du utnyttet de 2000 kr'ene på den beste måten.

Grunnen til at ingen nevner Nvidia her, er at ATI "vant" runden med sin 9800 serie mot FX 5900 serien, derfor vil mange si at ATI er best når det gjelder klassen rundt 2k..

 

Har bestilt 3 powercolor 9800PRO kort fra hwb, alle kom med R360 kjerne og HyniX minne..

 

Tror vel oppsettet mitt over er et av de beste pr dags dato hvis du vil gi 2k for et skjermkort ;)

Lenke til kommentar
Dette er et godt skjemkort, kjører de fleste spill på max  :thumbup:

 

bra ytelse for hver krone!

:thumbup:

Jeg synes at MSI radeon 9800 pro er bedre, siden den har R360(9800XT) kjerne. Kortet kan klokkes veldi mye. Har ikke link men den kan kjøpes hos www.psdata.no til 1800kr.

Kortene er akkurat de samme, noen kan variere med kjøleløsning..

De yter helt likt, eneste forskjellen er bundlen, altså det som følger med..

Dvs, spill, programmer osv..

 

Noen kommer også med R360 kjerne hvis du er heldig ;)

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
La meg si det slik. Forskjellen mellom et eldre Nvida Ti4200 128mb og Sapphire 9800 PRO er så liten at jeg hadde heller kjøpt meg en billig kort og resten i øl. Garanter mer for pengene!

at noen fortrekker øl forann hardware nå midt på sommeren er kansje ikke så

dumt.men er veldig stor forskjell mellom de kortene.tror ati 9800 pro har dobbelt ytelse at et ti-4200 kort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...