Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Doom 3 blir det beste spillet ja Slår HL 2 lett
paranoide Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Doom 3 blir det beste spillet ja Slår HL 2 lett ...syntes du. Dessuten har ingen av spillene kommet.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Ja. Halflife 2 har bare grafikk, mens Doom 3 har grafikk og gameplay!
CPurcell Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Ja.Halflife 2 har bare grafikk, mens Doom 3 har grafikk og gameplay! Hmm, etter det jeg har lest og sett på videoer fra blant annet e3 så ser det ut som om begge spillene har både grafikk og gameplay. Hva får deg til å si at HL2 ikke har gameplay?
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 jeg syntes bare det ser litt kjederlig ut. Trur jeg har sett alle videoene. Men Doom 3
Manuel Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 jeg syntes bare det ser litt kjederlig ut. Trur jeg har sett alle videoene.Men Doom 3 Av alt jeg vet så har Doom 3 den dårligste historien. Uansett så er det bare idiotisk å stille to ulanserte spill opp mot hverandre som gir inntrykk av at du allerede har spilt begge.
CPurcell Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Jeg syns det samme. Fra det jeg har sett på videoer så ser begge bra ut. Men man kan jo ikke vite før man faktisk har prøvd dem.
TCi Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ja.Halflife 2 har bare grafikk, mens Doom 3 har grafikk og gameplay! Her tar du helt feil du... Er det noe som HL2 har så er det gameplay, så ikke ta den. Det er faktisk Doom 3 som konsentrerer seg mest om grafikk. Men selv om det er vanskelig å bedømme gameplay når de ikke er lansert ennå, så mener jeg selv at HL2 vil ha et bedre og bredere gameplay enn det Doom 3 vil ha. Det får selfølgelig vise seg etter at de er kommet på "hylla". Endret 11. juli 2004 av TCi
ttt Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Av alt jeg vet så har Doom 3 den dårligste historien. no er vel ikkje historien til nokon av spela kjent enda, så det er kanskje litt tidleg å snakke om vilket spel som har den beste historien. men det er bra at doom3 endeleg har fått ein utgivelse dato.
insider Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 så på noen videoer fra e3 2004 her og synes ikke halflife 2 videoene var noe spessielt bra egentlig. litt smnå grafikse "feil" feks når de kjørte rundt på et kjøretøy så var ikke det noen hender som gikk fram til rattet. så veldig intenst ut og bra lys og skygge virkninger.
solz Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Nå mener noen at de allerede har fått tak i doom 3. Selv synes jeg at det virker meget merkelig. Bare se på screenshotet her: http://www.planetdoom.com/potd/index.asp?id=468442 Hvorfor er det ingen refleksjon på coveret eller cdene? Det er jo refleksjon på tastaturet. Det er seriøst mye "blits" på bordet, hvorfor vises det ikke igjen på cover og cd? Det vises litt blits på første cd, men ikke på selve doom 3 "printet". Burde ikke blitsen bli midt stilt? Hva er den lilla linja langs coveret? Hvorfor legger han cdene opppå hverandre? De roterer bare, så man er ikke sikre på at det er 6 cder engang. Og dersom dere ser på musa, vises også blitsen, evt en lampe. Dette er bare mine tanker rundt bildet. For all del, det kan være ekte også. Jeg synes bare det virket litt merkelig.
genser Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 --- På kanten av de to nærmeste cd'ene speiles blitsen. Cover-kanten speiles bordplaten, og omvendt. Hvis du sammenligner hvor lyset på musa kommer fra, og hvor lyset på cd'kantene kommer fra stemmer dette også overens med hverandre. Tror nok dette bildet er ekte
ttt Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 bildet virker ekte det, men det var eit par små ting som "mangla" på coveret. det står f.eks ikkje pc cd-rom i venstre hjørne. og vist vi ser på den den norske utgaven av coveret (bildet er henta frå gamesmix, derfor reknar eg med at det er ekte, og sånn det vil sjå ut i noreg) så står id merket på motsatt side.
tor_erik Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Halflife 2 har bare grafikk, mens Doom 3 har grafikk og gameplay! Emmm... Ikke helt riktig formulert spør du meg. I DOOM III vil man gå rundt å skyte monstre, og kun det. I HL2 vil man også skyte monstre, men som man kan se ut i fra videoer kan man gjøre dette på mange forskjellige måter, som å slegne en panelovn på dem. Ut i fra dette mener jeg at HL2 vil få bedre gameplay, fordi gameplayet er mer variert. Det er faktisk Doom 3 som konsentrerer seg mest om grafikk Korrekt.
INTERcEPTOR Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Ja.Halflife 2 har bare grafikk, mens Doom 3 har grafikk og gameplay! Det du sier dær stemmer ikke i det hele tatt ! begge spillene er meget bra, mens Doom3 har bedre grafikk har HL2 bedre gameplay...
TCi Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) Bra faket heh (begge to?) Absolutt.. Trodde faktisk det Half Life 2 bilder var ekte, helt til Doom 3 bildet poppet opp :!: Endret 11. juli 2004 av TCi
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 På gafikken er begge ca likt. Men jeg syntes det høres kulere ut å skyte monstre i mørket i Doom 3 med full surround enn å spille Half Life 2. På filmene av spillene ser du ikke den 'skrekken' du kan få med Doom 3.
FJERNET111 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 På gafikken er begge ca likt.Men jeg syntes det høres kulere ut å skyte monstre i mørket i Doom 3 med full surround enn å spille Half Life 2. På filmene av spillene ser du ikke den 'skrekken' du kan få med Doom 3. Half Life 2 er da vitterlig ikke et skrekkspill heller... "Fifa 2004 er bedre enn NBA 2004 fordi de spiller fotball i FIFA-spillet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå