Gå til innhold

vits i gå over til 1.6?


Anbefalte innlegg

sosohal er det mulig?

Ja.

Hvorfor suger 1.5 da?

Fordi det finnes ett bedre alternativ.

Forklar, ikke bare si at 1.5 suger. Blir litt forbanna på folk som deg!

Selvkritikk? "Steam suger!"

Mange seriøse claner som spiller 1.5

Hvem var det igjen sa du?

Konklusjonen er_: Du er latterlig!

Uenig.

"!!!. _:

Stressa eller?

 

Potetfar: Har standalone 1.6 med boter her, fikk tak i det på ett lan når man ikke kunne offline med steam. Vi var 8 stk. Burde vel egentlig ikke være så vanskelig å finne da?

Prøvd å ta en titt på den offisielle cs sia eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir rett og slett forbanna over alle som skal kritisere steam uten grunn. Altså det fungerer helt ypperlig. Med en gang det kom var det ganske mye problemer ja, men det er lenge siden. Nå funker det helt ypperlig.

 

Det hender som nevnt tidligere her i tråden at det oppstår problemer når man skal oppdatere. Kan skyldes at det er overbelastet (Mange prøver å laste ned samtidig.) Hos meg funker det så og si alltid å prøve ett par ganger. Dvs starte steam på nytt og prøve om og om igjen. Da går det som regel etter noen forsøk.

 

I dag funker som sagt steam helt ypperlig. Det er etter min mening ett helt genialt program. Man får lett oppdatert spillet under veis.

 

AWP: Her ramser sosohal opp mange årsaker til å spille 1.6 foran steam. Også kommer du og kritiserer han for ubegrunnet argumentering, og sier at 1.5 er best. Du argumenterer ikke selv. Det gjorde i motsetning han.

 

Og potetfar: Virker som om du kommer og kritiserer steam i hver eneste tråd steam nevnes. Har du i det hele tatt testet steam i det siste?

 

Dere må for min del bare spille 1.5. Men ikke kritiser 1.6, eller andre som spiller det ubegrunnet.

 

JA det er vits i å gå over til 1.6. Spillet inneholder en rekker forbedringer. Mange av de er nevnt tidligere i tråden så.....

 

Og 1.6 spilles dessuten via ett genialt program som heter steam ;)

 

EDIT: Bugs

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

forandring er ikke nødvendigvis det samme som forbedring. 1.6 har kanskje bedre grafikk og nye våpen som gjør spillet lettere for nybegynnere, men at erfarne spillere går over til 1.6 er helt uforståelig for meg. Aztec er ødelagt, awp er ødelagt, gameplayet er forandret. Dette har valve kun gjort for å øke kundegruppen til hl2 og for å skape blest rundt de nye produktene sine. Heldigvis kan man spille 1.5 over steam.

Lenke til kommentar

Altså:

 

De_Aztec har fått enkelte forandringer ja, men det finnes samtidig ett map som heter aztec classic. Navnet på mapet taler vel for seg selv.

 

Du sier spillet har blitt lettere for nybegynnere. Forandringen på aztec har da ikke gjort det lettere. Du nevner også at AWP er ødelagt. De har gjort det vanskeligere å skyte med den. Jeg vil da påstå at det har gjort spillet vanskeligere for nybegynnere med å sette på delayet. Selv synes jeg delayet er supert siden det gjør awp til ett vanskeligere våpen å bruke. Det blir mer balansert. Selv bruker jeg AWP veldig ofte, og jeg lovpriser ikke forandringen pga at det blir lettere for meg....

 

Gameplayet har blitt forandret? Utdyp? Jeg for min del kan ikke se det spor forandring. Det går ut på det samme. Litt forandring på mapene, forbedring på grafikken, forandring på noen våpen og hitbox har da ikke gjort noen helomvending på gameplayet. Hvis du har en annen oppfattning så utdyp...

 

Jeg tror overhodet ikke valve har forsøkt å nærmest ødelegge CS for å skape blest rundt HL2 og CSS. Hvis de slik du sier har gjort CS dårligere med 1.6 vil dette etter min mening overhodet ikke føre til at flere ser fram til cs source. Hvis de gjør spillet dårligere vil jo bare dette føre til at folk mister tilitten til hele CS og valve og går over til noe annet. Og rett og slettes dropper hele HL2 og CSS.

 

EDIT: Og igjen DREIER: Det heter AWM ikke AWP.

AWM = Artic Warfare Magnum

AWP = Artic Warfare Police

eller har jeg misforstått.

Siden både CT og T bruker AW burde det da kalles Magnum og ikke police. I hvertfall slik jeg ser det

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

det skjønner ikke jeg heller.. ! spiller 1.6 men rett og slett forde nesten ingen spiller 1.5.. vis de gjør så er de nubs :D 1.5 er så klart myyyyye bedere en 1.6! ivertfall for de som ikke har så bra pc.! hadde en dårlig pc klarte ikke 1.6 så bra men 1.5 PERFECT ! <3 1.5

Lenke til kommentar
det skjønner ikke jeg heller.. ! spiller 1.6 men rett og slett forde nesten ingen spiller 1.5.. vis de gjør så er de nubs :D 1.5 er så klart myyyyye bedere en 1.6! ivertfall for de som ikke har så bra pc.! hadde en dårlig pc klarte ikke 1.6 så bra men 1.5 PERFECT ! <3 1.5

Selv om man spiller 1.5 trenger man ikke være noob. Vi har jo NSF, et meget godt eksempel. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål her. Jeg spiller 1.6, og lurer på om det går an å spille på LAN uten internett connection? Synes jeg kan huske at man måtte ha tilgang på nett uansett...? :hmm:

 

-Men. en ting må jeg si. Det er helt latterlig at de har skifta navn på alle våpnene.... AK'en heter CV-75 (eller no' sånt), og MP5'en heter liksom "Sub-Machinegun etellerannet".... :thumbdown: Noe teitere har jeg ikke sett makan til!

 

 

Ps.

- CS 1.6 non steam side...

 

- Masse linker til CS 1.6 non steam

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar

ingen spiller aztec lengre uansett, awp er en vanesak og hitboxene i 1.5 er ufattelig unøyaktige. steam hadde endel problemer i starten og skaper ofte litt problemer ved hver update men fungerer ellers greit. gameplayet i 1.6 har blitt jevnere og er rett og slett bare bedre. ingen andre klaner enn de som suger spiller 1.5, så slutt å bruk det som et argument

Lenke til kommentar
EDIT: Og igjen DREIER: Det heter AWM ikke AWP.

AWM = Artic Warfare Magnum

AWP = Artic Warfare Police

eller har jeg misforstått.

Siden både CT og T bruker AW burde det da kalles Magnum og ikke police. I hvertfall slik jeg ser det

Ikke for å skape en AWP/AWM-diskusjon i tråden her.

 

Men, sniperrifla i CS er en blanding mellom en AWP og en AWM.

Den har utseende til AWM'en (med noe få unntak, f.eks. munningsbremsen),

men den i CS har 10 skudd i magasinet som AWP'n har.

 

 

ellers må jeg si at jeg ar aldri hatt noe problem med steam, det er genialt

spør du meg ;)

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Butmenyen er MYE bedre i 1.6

I en 1.5 er den så træg at det er lett å kjøpe feil.

Jeg har mange ganger fått upsglock når jeg skal ha AK.

Ok, kanskje du burde prøve å ha på "old-style" buymenu. :roll:

Nei, døøh. Det har viiikke sett.

Den har jo reaksjons tid på lik linje med aimen til sosohal!

Lenke til kommentar

Får slenge meg på her, på 1.5 "siden". Spiller ikke cs så alt for mye, men nok til å ikke like 1.6. Liker ikke de store forandringene, synes 1.5 er mer skills enn 1.5, selv om jeg ikke har noen bevis for dette da dette kun er personlige oppfatninger. Cs 1.5 og 1.6 er vel smak og behag, selv mener jeg at 1.5 er best og jeg vet at jeg ikke er alene om å mene det! R.I.P 1.5! Det var gøy så lenge det varte! :(

Lenke til kommentar

Å spille 1.5 blir jo som å si "nei jeg vil ikke ha viktige bugfixes". Er det surt at Hitboxene er blitt updated? Surt at man faktisk kan kaste to flash på en fiende uten at han blir unflasha av den ene? Og at 1.5 krever mer skills er jo rett og slett bullshit ettersom du skyter på hitboxes som ikke er rettet på. Så om du ikke liker at de retter på bugs som du liker å ha så spill 1.5 videre. Tipper uansett at 1/2 av dere egentlig ikke vet hva "skills" er :) Men ha det gå med å spille buggy dere!

 

just my two cents...

Lenke til kommentar

trodde nesten det var awp som hadde kommet med ett smart innlegg når jeg så på avataren :p

 

Jeg synst at 1.6 er mye bedre enn 1.5.

Bra at de har lagt på delayen på awp, det gjør det som sagt litt vanskeligere og bruke og dermed blir det litt mere rettferdig, men jeg blir litt frustrert avogtil ;)

At spillet ser litt bedre ut gjør jo ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...