Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Ser her i noen av de første postene i dette innlegget at dere nevner ofte kjipe,plagsomme osv. fjortiser/drittunger.

Jeg er en såkalt "fjortis" (dvs 14 år) men eg prøver å styre unna"fjortis"-ordet.

Men poenget mitt er at ikke alle oss er slik. Dere fordømmer oss.

Jeg er fullstendig klar over at det er fullt av sånne teite fjortiser siden jeg tross alt går i klasse med fullt av dem.

Så i grunn så var meningen med dette innlegget at jeg ikke er en teit fjortis, bare en helt ålreit fyr som digger AC/DC, Liverpool, Brann og splinter cell 3 , og hater Rosenborg, Man U. , hiphop osv.

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mellom 20-50år..

lol - er'n eldste seriøst 50 år ? :!:

hva var så gale med det?

neida, ingenting - kam bare ikke helt se for meg en femtiåring på lan :p

Litt Off-Topic, men bestefaren min er pensjonist. Han har to PCer i huset. Satt opp i ett trådløs nettverk. Han laster ned warez og brenner ut DVD-filmer. Dessuten eksperimenterer han med photoshop og diverse videoredigeringsprogrammer.

 

Når jeg har vært på LAN så kommer han alltid bort med den eksterne harddisken sin og ber meg legge over noen gode filmer.

 

Så det er ingen aldersgrense på slikt. :thumbup:

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ting jeg hatet på LAN for 10 år siden:

-Umulig å laste inn nettverksdrivere, musdriver og lyddrivere og samtidig ha 610K ledig conv. memory slik at alle spill fungerte.

-Trøtte folk som absolutt skulle ha med seg coax-kabelen hjem slik at nettverket måtte settes opp på nytt

-Tapere i Doom2 som absolutt skulle "dir /s" (for de uinvidde, maskinen knelte) mens man spilte

-Svidd grandis

-Politi som bestandig trodde det var tyveri på gang når 6-7 trøtte ungdommer bar på datautstyr gjennom byen kl. 04-05 natt til søndager. Hallo? :roll::innocent:

 

Ting jeg hatet på LAN for 8 år siden:

-Quake (som sørget for 80%+ packetloss på nettverket)

-Ingen lydrestriksjoner..

-Elendig mat (TG97)

-Folk som ikke vasket seg

 

Ting jeg hatet på LAN for 4 år siden:

-Hva er poenget? Jeg hadde 100Mbit hjemme..

 

Ting jeg hater på LAN nå:

-Når klokka er 07 søndag og du enda ikke har fått somlet deg til sengs vet du at jobbing mandag blir et h...

Lenke til kommentar
Ting jeg hatet på LAN for 10 år siden:

-Politi som bestandig trodde det var tyveri på gang når 6-7 trøtte ungdommer bar på datautstyr gjennom byen kl. 04-05 natt til søndager. Hallo? :roll::innocent:

Arangerte lan i fjor, da kom purken rundt 3-4 om søndags morgen for å undersøke et mulig ran etter at en forbipasserende hadde tipset politiet....

Lenke til kommentar
hater folk som kaller LAN ; "å linke"

Det er mye mer riktig enn å kalle det for bare "LAN", ikke "LAN-party".

LAN står for Local Area Network, og det har man jo utrolig mange andre steder enn på et LAN-party. Å link vil si å koble sammen to eller flere PC-er i et nettverk, så det blir mer riktig å si det.

Lenke til kommentar
Ting jeg hatet på LAN for 10 år siden:

-Politi som bestandig trodde det var tyveri på gang når 6-7 trøtte ungdommer bar på datautstyr gjennom byen kl. 04-05 natt til søndager. Hallo?  :roll:  :innocent:

Arangerte lan i fjor, da kom purken rundt 3-4 om søndags morgen for å undersøke et mulig ran etter at en forbipasserende hadde tipset politiet....

*knis*

Lenke til kommentar
hater folk som kaller LAN ; "å linke"

Det er mye mer riktig enn å kalle det for bare "LAN", ikke "LAN-party".

LAN står for Local Area Network, og det har man jo utrolig mange andre steder enn på et LAN-party. Å link vil si å koble sammen to eller flere PC-er i et nettverk, så det blir mer riktig å si det.

Både LAN og "å linke" betyr å koble PCer i nettverk, noe man gjør flere steder, så nei, det blir ikke mer riktig å si det.

 

Vi kaller samlingene våre for 'LAN', uansett hva du kommer med @kd..

 

Edit: Nei, vent.

Det heter te-party!

Jeg drikker te kun på disse samlingene og derfor blir det mest riktig.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Hater LAN hvor det oppfordres til at alle skal ha med seg 10 000 watt lydanlegg.

Hater at folk skal slenge så mye dritt om de andre "gruppene".. Som det f.eks.gjøres i denne tråden mot cs-spillere.

Hater LAN som tillater at små barn kan være med. type 14 år og nedover. (Nå skal det sies at det er veldig mange som er over 14, som ikke klarer å oppføre seg som siviliserte mennesker, og som til arrangørenes misnøye, tror at de er i et magisk eventyrland hvor de kan gjøre hva de vil uten konsekvenser...)

Hater folk som har med seg rusmidler/er beruset på LAN.

Hater at det skal være så forbanna vanskelig å få stabilt og raskt nettverk/inet på LAN på størrelse med TG. (eller er det bare TG som har problemer med det?)

Lenke til kommentar
Jeg hater når folk fiser deg i trynet og putter pepper i munnen på deg når du sover!

Tro meg, jeg har vært borti værre. Heri dalen var det en som putta pissen sin inn i munnen på bestevennen sin som sov. Og vifta med den i ansiktet på titalls andre.

Lenke til kommentar
Jeg hater når folk fiser deg i trynet og putter pepper i munnen på deg når du sover!

Tro meg, jeg har vært borti værre. Heri dalen var det en som putta pissen sin inn i munnen på bestevennen sin som sov. Og vifta med den i ansiktet på titalls andre.

Fy fa** så pedo, gris!

 

Godt det er han det er noe galt med! :no:

Lenke til kommentar

Hater folk som har med seg rusmidler/er beruset på LAN.

måtte bare skrive noe når jeg såg det.

 

Jeg og noen andre arrangerte et lan. Og fritids klubben som låg i etasjen under fekk lov å komme å selge heimemekka mat til oss.

 

Senere på kvelden så begynte jeg å lure på hvor alle folka var.Plutselig kommer sjefen for fritids klubben og seier til oss at hu vil gå til politiet.

Jeg begynte jo å lure på hva som skjedde og spurde na hva som var gale.

Og så viste det seg at 3stk av 5 crew folka satt i trappa ved fritids klubben og drakk alkohol.

 

Så jeg og en annen måtte styre alt selv. Fordi hu lovde å ikke kontakte politi/de som eide bygget viss vi kastet ut de folka som gjor det.

 

men. btw. tilbake til topicen.

 

Folk som trur cs er hele livet. Og å kødde med folk i søvne er folk som burde fått eget rom på LAN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...