Gå til innhold

Prosjekt "smspvdhhspilh",Hjemmekino V. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, nå har jeg en strippa 15" skjerm med kontrast 200:1. Dette var ikke bra nok til en prosjektor, så hva skal jeg bruken den til da? Noen idéer?

Litt off topic i det siste men.....

 

jeg vet ikke sett den sammen i gjen og bruk den...! eller noe sånt.. er det vanskelg strippe en skjerm??¨

Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg en strippa 15" skjerm med kontrast 200:1. Dette var ikke bra nok til en prosjektor, så hva skal jeg bruken den til da? Noen idéer?

Du kan bruke den, men det ville ha vært mye bedre å brukt en skjerm med høyere kontrast. Kontrasten er det " svakeste ledd " (lol program) i denne projektoren. Derfor er det lite gunstig å bruke en skjem med lav kontrast. Men prøv da vel! Hvis du blir misfornøyd med kvaliteten bytter du bare skjerm :)

Lenke til kommentar

Da skal jeg bare bli litt ferdig med utseende på projektoren, så skal jeg gi dere bilder!

 

Etter dette kommer et nytt prosjekt.. Nemlig konstruere en hjemmekino, med kjemmekino "look". I dette prosjektet skal jeg gi dere mange updates, da det jeg som har laget hjemmekinoen, og ikke noen andre (feks lumenlab). Er dere intresserte i noe slikt? Jeg fotsetter i samme topic :)

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Ok, nå er det endelig litt fri til å lage en update.

Her er et bilde hvordan rommet skal se ut. Det du ser som er blått er vegger og to skap som jeg ikke får lov til å rive. Dette er et forslag hvordan det skal se ut til slutt. Har kjøpt gardinstoff som resulterer i et stort 16:9 lerret som resulterer til et 280*157 stort lerret. Skal også bruke ikea rullgardinen som en erstatter når jeg skal se 4:3 visninger o.l. Skal rammespenne 16:9 lerretet.

 

Har allerede begynt å male rommet. Mao, jeg er godt i gang.

 

Skal komme med bilder av projektoren når jeg er ferdig med den... Kanskje i morra..

 

Senga skal være under lerretet. Som dere kan se skal jeg lage platting til sofa og kanskje bord. Dette for å komme litt opp, og for at det skal bli "pent". Skal komme med bedre beskrivelser om dette i neste update.

 

EDIT: Har desverre ikke mer plass på serveren min.

post-132-1097526269_thumb.jpg

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...