Gå til innhold

Design til et band..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har iallefall truffet spikeren midt på hodet (i mine øyne) når det gjelder designstil og oppsett. Det at det hele er litt rotete, er i dette tilfellet noe som bare er med på å trekke opp kvaliteten.

 

Digger stilen og utførelsen av det hele. Virker gjennomført og helhetslig, det siste er en ting som veldig mange sliter med, men som du har mestret veldig bra.

 

En ting jeg absolutt vil se gjort annerledes er denne "Make by"-teksten i bunnen. For det første bryter fonten veldig med resten av stilen, for det andre er den ikke veldig leselig og for det tredje heter det vel "Made by"? :hmm:

 

En annen ting jeg også la merke til, er at skyggen på de to øverste profilbildene ikke er like sterk som de to lengre nede, noe som kanskje blir litt unaturlig om en skal se for seg at dette f.eks er et skrivebord med en lampe lysende ned på det hele. Da vil ikke skyggene ha så stor forskjell fra hverandre. Skyggen på de to øverste er også mye "dødere" enn de andre, tror det hele blir bedre om denne gjøres sterkere altså. Bare et forslag.

 

Ellers likte jeg dette som sagt veldig godt. :love:

Lenke til kommentar

Oi! Dæven det var fett! Sorry, men det bare slo meg med en gang.

 

Som Loomy her sier, flash og funky mouseover, da blir siden dritkul. :D

 

Er enig med han i at høyresiden er litt tom. Prøv å legg inn noen sånne "skitten"-effekter der.

 

Angående det han sier med fonten der det står "Make by" (det heter made by), at den ikke passer, jeg er ikke enig. Synes at det var kult, og det ga siden noen kontraster i form av fonter, som allikevel passet inn. Men (!) da _må_ du ha noe annet i samme font. F.eks overskrifter eller noe slikt.

 

Kjempebra! :w00t:

 

Edit: Leif

Endret av Purify
Lenke til kommentar

takker for fine kommentarer.

 

Ser nå at "made by"-fonten burde hvert skiftet ut med en annen.

(make er nok en liten trykkfeil :blush:)

 

Nå er ikke jeg noen kløpper på flash, så om noen snille her har lyst til å gjøre den om til flash, så hadde det vært kjempe fint :)

 

Godnatt.

Lenke til kommentar
Så bra ut den der! Er litt spent på hvordan du gjør det med innholdet da, ettersom det er en liten trang bue på toppen, må tenke litt på typografien og vettu ;)

Tenkte også på hvordan han skulle få det til.

 

Som sagt, noe inn på høyre sida, den var litt tom!

Fonten på "Make by Marius" passet ikke inn, sånn som Loomy sa.

 

Ellers er alt bare helt konge! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...