Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson

Den er utrolig vanskelig å legge fra seg. Synd han døde.

 

Leste Menn som hater kvinner først. Det er jo en triologi. Den var litt tung å komme i gang med, men etter 100 sider eller noe så endte det med at jeg leste resten i ett kjør uten å legge den fra meg. :p

Lenke til kommentar

leser forsatt Beyond band of brothers,

 

har nå kommet forbi D-day og kampanjen i normandie, og begynnelsen av Market Garden,

når man leser boka, får man vite hva Serien ikke fortalte, slag som vises i serien er egentlig en blanding av flere slag.

i episoden om holland, vises alt som et slag der alt skjer med en gang, noe som ikke var riktig, ting skjedde med større mellomrom, så alt er på en måte klippet sammen i serien

Lenke til kommentar

Jeg begynte på Anna Karenina for mange år siden, siden det er en klassiker og alt det der, men fy så kjedelig :p

Så jeg leste Snorres kongesagaer den sommeren. Ah <3

 

 

Ellers fant jeg ei bok da jeg skulle hjelpe foreldra mine å flytte noen bøker fra bokhyllene oppe til bokhyllene nede.

Vetle Lid Larsens "Mannfolk". Ganske morsom bok. Jeg har gapskratta nok gjennom den til å bli stempla som splitter pine gal :p

Lenke til kommentar
Ble nettopp ferdig med "Anna Karenina", av Leo Tolstoj.

 

Kan vel ikke akkurat anbefale boken, med mindre du synes 900 sider hverdagsdrama rundt adelen i Russland på 18-hundretallet høres spennende ut.

 

:)

Leste du hele frivillig? :ohmy:

 

Ja, gjorde nok det. Den var til tider kjedelig, men samtidig litt interresant.

:)

Lenke til kommentar
Leser Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson

Den er utrolig vanskelig å legge fra seg. Synd han døde.

 

Leste Menn som hater kvinner først. Det er jo en triologi. Den var litt tung å komme i gang med, men etter 100 sider eller noe så endte det med at jeg leste resten i ett kjør uten å legge den fra meg. :p

 

Enig, menn som hater kvinner var litt tung i starten, men etter man har lest en del sider blir man små hekta. bok #3 er også litt tung i starten men den tar helt av etter 1/3 del. en fantastisk bok serie.

 

Akkurat nå leser jeg dan brown's iskaldt bedrag, som med alle dan brown bøker flyter du ganske fort igjennom, virker helt grei så langt, men håper det kommer litt mer interesangt innhold snart.

Lenke til kommentar

Begynte for et par dager siden på Gomorra av Roberto Saviano.

Meget interessant, men samtidig en sjokkerende beretning om Camorraen i Napoli. En mafia "litt" annerledes enn de andre og mye mer mektig.

Dere har sikkert allerede hørt om forfatteren og hans historie igjennom nyheter eller radio. Hvis ikke kan jeg nevne at søppelproblemet i Napoli som har vært nevnt i media er et av problemene som er skapt av Camorraen.

Endret av Kenny_NOR
Lenke til kommentar

Nettopp lest ferdig Dan Browns "Iskaldt Bedrag". Greit nok at mannen er utskjelt, men mannnen kan skrive underholdene bøker. Blir som lettleste utgaver av Tom Clancy, det er stort sett spennende og jeg gleder meg alltid til hva som skjer på neste side. Hvis mannen bare kunne holde seg til spenning og utelate kjærlighetsforholdene fra bøkene sine, skal jeg slutte å klage. Dan Brown er bokens svar på popcorn-filmen, og jeg sluker dem rått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...