Gå til innhold

Det regner og jeg MÅ ha meg et nytt strategispill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du inte redan gjort det, så kolla det ursprungliga Tropico (säljs även i kombination med tilläggsmodulen Paradise Island under namnen Tropico Gold och Mucho Macho). Ca 150kr i butik.

Politisk och ekonomisk strategi när den är som bäst!

 

Pirate Cove är inte direkt dåligt, men blir alltför snabbt enformigt.

 

/Olle

Lenke til kommentar

uff.... hater turnbased strategi! blir så kjedelig..... og urealistisk. (ikke det at wc3 er så uhyre realistisk :blush: )

 

Anno 1503 er faktisk veldig avslappende og artig å spille på sånne regnfulle dager.

ikke et dumt kjøp.

Endret av ]zeOx[
Lenke til kommentar

Våknet nå :) Fint å se at så mange tar seg tid til dette!

 

Hva nøyaktig er turnbased? Er det noe aka CIV, Heroes of mm, der du kan gå så og så langt? :p Kjøpte War Of The Ring igår! Var på tilbud ;) Synes det er ganske greit tidsfordriv..

 

Anno 1503 kan jeg vel ta en titt på ;)

Lenke til kommentar
Det er nesten verdt det å kjøpe WC3 og TFT bare for å spille custom maps som Tower Defense og sånt over Battle.net ^____^

Hvis du spiller custom maps, er DoTA (defence of the ancients) værdt en kikk :yes: artig tidsfordriv!

 

IwwY^^: ja turnbased er noe alà civ osv... kjedelig spør du meg

Lenke til kommentar
zeOx[' date=30/06/2004 : 11:05] Hvis du spiller custom maps, er DoTA (defence of the ancients) værdt en kikk :yes: artig tidsfordriv!

 

IwwY^^: ja turnbased er noe alà civ osv... kjedelig spør du meg

Hehe, syntes Turn based er morro, det mye mer strategisk og krever hard tenking liksom:)

Lenke til kommentar

Enkelt og greit: Få tak i noen demoer. Da finner du ut hvilket spill du kommer til å like best.

 

Multiplayerdemoen til Ground Control 2 er jo sinnsykt genial, og du kan laste ned demo av et av Totalwarspilla for å se om du liker dem.

 

Har du god linje, laster du ned Ground Control! (eneren) litt gammelt, men fy... Viss det kan måle seg med toeren, blir du ikke skuffet.

Endret av Orgalp
Lenke til kommentar
Våknet nå  Fint å se at så mange tar seg tid til dette!

 

Hva nøyaktig er turnbased? Er det noe aka CIV, Heroes of mm, der du kan gå så og så langt?  Kjøpte War Of The Ring igår! Var på tilbud  Synes det er ganske greit tidsfordriv..

 

 

Total war en ein blanding av turn based og real time. Medieval: Total War er det nyeste. Speller du det så er det et svært kart av Europa og nord afrika, delt på 96 provincer eller no. Det er for det meste turn based, men når to armyer møtes, eller du skal siege ett slott, går det tell real time. Bare Tenk det derre massive programet som ble brukt tell å lage ringenes herre slagene, bare litt mer brukervenlig.

 

Hvis du har en SABLA bra pc så kan du ha opp tell 16000 man på brettet samtidig.

 

Men spellet er morro utenom slagene også, du må trade og bygge gårder for å holde økonomien oppe, pluss at du må lage en masse bygninger for å få nye og bedre units. Ikke for å nevne diplomat delen, du må skaffe deg alliancer og greier.

 

Les en preview etteller annet sted.

Hvis du liker EKTE strategi så er detta kansje det beste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...