Gå til innhold

Det regner og jeg MÅ ha meg et nytt strategispill!


Anbefalte innlegg

Ja som dere ser i topic regner det og er meldt rimelig dårlig vær ut uka her jeg bor.

Jeg trenger et strategispill/rpg som kan få tida til å gå!

 

Har tenkt på:

 

War Of The Ring

Tropico 2 : Pirates Cove

 

Noen andre i "basebyggings" sjangeren jeg burde se på? Evt. noe som might and magic..?

 

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du vil ha EKTE strategi, ikke sånn "lage så mange units så fort så mulig" tull som wc og alt det der. Så burde du kjøpa ett av total war spella, bedre strategi finner du itj.

legg inn wc3:tft og se noen replays du.

høres ut som du sammenligner command and conquer serien med warcraft.

 

Om disse totalwar spilla hadde vært så kjempe bra over alt ville vel de vært mye mer spilt?

Endret av Treat
Lenke til kommentar
legg inn wc3:tft og se noen replays du.

høres ut som du sammenligner command and conquer serien med warcraft.

 

 

 

De er sabla mye mer spelt i alle andre steder en norge... virker som om norge er for fjortissinfesta for at det skal slå ann her. Man må faktisk legga litt inn i total war.

 

Skal, jeg kansje nevne at Rome: Total war ble kåret tell det beste spellet overall på E3?

 

Samma ossen man ser på wc3 så er ikke strategien bedre en TW.

Men uansett, han som starta tråden villa ha et spell som Wotr, så da er nok WC3 det beste valget. Men skal man ha ekte strategi så er det total war som gjelder.

Lenke til kommentar

Hei igjen! Takker for alle svarene! Har tittet litt på Total war.. Er det Rome: Total war som er best i serien?

 

Liker egentlig ikke aoe spillene (age of empires) fordi det blir fort kjedelig.. WC3 har jeg bare tft til ;)

 

Rome:Total war

 

 

Eller Medieval: Total war og viking invasion expansion pack?

 

EDIT: Ser jo at rome: Total war ikke kommer ut før til høsten.. samtidig som Battle For middleearth :dribble:

 

Synes egentlig screenshotsa fra war of the ring ser rimelig greie ut.. Har ikke sett noen trailer though..

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...