Gå til innhold

ATi catalyst 4.7 beta 2 er sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke akkurat si at den er sluppet, ATi slipper aldri en beta release. Den er nok heller leaked ja. ATi/Cataclyst har sagt at de som er med på Cataclyst driver testing teamet og blir tatt for å leake drivere blir kastet ut av teamet. Dette fordi ATI nettopp ikke vil release BETA'er.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Vil ikke akkurat si at den er sluppet, ATi slipper aldri en beta release. Den er nok heller leaked ja. ATi/Cataclyst har sagt at de som er med på Cataclyst driver testing teamet og blir tatt for å leake drivere blir kastet ut av teamet. Dette fordi ATI nettopp ikke vil release BETA'er.

 

des,OUT!

:yes::yes:

men jeg mener selv at directX er bedre.. gidder ikke å laste ned catalyst..

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Kort sagt

 

DirectX er ikkje det samme som ATI Catalyst.

Kva DirectX er kan du lese i posten over, men du treng altså begge deler, både Catalyst (evt. Omega) og DirectX. Det gjelder forsåvidt alle andre maskiner også med forskjellig skjermkort.

Lenke til kommentar
Kort sagt

 

DirectX er ikkje det samme som ATI Catalyst.

Kva DirectX er kan du lese i posten over, men du treng altså begge deler, både Catalyst (evt. Omega) og DirectX. Det gjelder forsåvidt alle andre maskiner også med forskjellig skjermkort.

å ja.. trudde at det var endten catalyst eller directX jeg..

han som lagde posten innstalerte catalys hos en kamerat av meg.. han avinnstalerte directX sammtidig...

sorry at jeg tok feil :blush::blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...