Gå til innhold

X800 VIVO softmod til 1.6ns 12@16 pipes


Anbefalte innlegg

Sapphire X800pro VIVO.

 

Kjørte en test med 3dmark03. 12000 3Dmarks.

2.4c @ 3.0

505/585 på skjermkortet. Noen minneartifacts på Trolls Lair. Ellers bra.

Hmm, det var høy klokk!!! :wow:

 

Men kjører du med XT bios?

Er det så god klokking da :o Har ikke følgt med i det siste, men trodde de ikke var så bra.

 

Kjører med XT biosen enda ja. Ble sent igår. Får se om jeg får ut fingen og slenger inn en ATI BIOS når jeg kommer hjem. Eller er en annen BIOS anbefalt?

 

Får se om jeg slenger på peltieren og voltmodder det og nå. Hadde tenkt å bytte det med ett "ekte" XT kort når de kom i salg. Men nå må det nesten testes litt :)

 

 

@Kasp.

Det var med 16 pipes ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor han volt moddet? Regner med han gjorde det for å få bedre ytelse. Ihvertfall derfor jeg gjorde det. Er veldig enkelt å gjøre, å han må ha hatt max uflaks for å ødelegge det...

De skal jeg love deg, økte vcore med 0,04v, så etter 15 min, så ble skjermen full av artifacts, og har vært sånn siden..

Så uflaks man kan ha :no: Jeg hadde klikket for å si det sånn :blush:

 

Jeg kjørte opp volten fra 1.4 til 1.65 på mitt, å har funket fint siden. Får håpe du har mer flaks med det neste kortet du får :thumbup:

Hehe, takk, ble en smule sur, ja, spesielt når dagen etter så hørte jeg at hvis man flashet med gigabyte BIOS, så fikk man enablet de 16 pipes..

Men jaja, thats life, håper på pengene igjen fra komplett nå snart, så skal jeg ha meg et 6800GT ;)

Kasp bruker du garantiet på kortet for å returere?

Lenke til kommentar
Har det litt hett i boxen for tiden men de har nå kjørt 3dmark2001 i 4-5 timer i dag på litt over XT hastighet... fikk vel noen og 22000 3dmarks der og vel 12000 i 3dmark03 med en 2.4ghz athlon64 på et KN8 NEO med Bios 1.2B...

Litt offtopic: Dvordan fungerer den biosen, 1.2B? Er temp feilen rettet opp? Klokker det bedre?

Hvor fikk du den fra?

 

Ble kanskje litt offtopic, men jeg måtte bare lure!

Lenke til kommentar
Flotters! :) Mitt kort ligger i Oslo nå.. kommer sikkert på fredag! Endelig har pcutstyr sendt det!

 

Kaptein_S: Kjører du XT bios på XT hastigheter uten artifacts?

Skjønte ikke helt det der 1.2b og 1.2c greiene... Kan noen forklare?

biosen dem prater om er til hovedkorte msi

Lenke til kommentar
Flotters! :)  Mitt kort ligger i Oslo nå.. kommer sikkert på fredag! Endelig har pcutstyr sendt det!

 

Kaptein_S: Kjører du XT bios på XT hastigheter uten artifacts?

Skjønte ikke helt det der 1.2b og 1.2c greiene... Kan noen forklare?

biosen dem prater om er til hovedkorte msi

Okey.. Har jo MSI hovedkort selv, kanskje jeg skal anskaffe meg den biosen da..!

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Flotters! :)  Mitt kort ligger i Oslo nå.. kommer sikkert på fredag! Endelig har pcutstyr sendt det!

 

Kaptein_S: Kjører du XT bios på XT hastigheter uten artifacts?

Skjønte ikke helt det der 1.2b og 1.2c greiene... Kan noen forklare?

biosen dem prater om er til hovedkorte msi

Okey.. Har jo MSI hovedkort selv, kanskje jeg skal anskaffe meg den biosen da..!

tror det er biosen til 250gb.ikke via

Lenke til kommentar
Flotters! :)  Mitt kort ligger i Oslo nå.. kommer sikkert på fredag! Endelig har pcutstyr sendt det!

 

Kaptein_S: Kjører du XT bios på XT hastigheter uten artifacts?

Skjønte ikke helt det der 1.2b og 1.2c greiene... Kan noen forklare?

biosen dem prater om er til hovedkorte msi

Okey.. Har jo MSI hovedkort selv, kanskje jeg skal anskaffe meg den biosen da..!

tror det er biosen til 250gb.ikke via

Det trur eg og.. hehe..

Lenke til kommentar
Det er 100% success rate av soft-moding her! ;)

Tipper den raten går litt ned på fredag.. For da mottar jeg mitt X800 Pro vivo.. Og skal prøve å soft modde! :cry:

Tror du at det ikke blir å funke hos deg?

Hvilket kort har du bestilt?

Er redd for det.. Har aldri flashet bios på et skjermkort før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...